برنامه موبایل برای بازی Driveclub منتشر خواهد شد

در اکتبر سال 2014 استودیوی Evolution Studios بازی مسابقه ای جدیدی را به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر کرد.

برنامه موبایل برای بازی Driveclub منتشر خواهد شد

به گزارش کلیک ، گیمرها و منتقدان انتظار بسیار زیادی از این بازی مسابقه ای داشتند اما متاسفانه همه انتظارات برآورده نشد و بازی DriveClub آن طوری که پیش بینی می شد، ظاهر نشد. البته کارمندان استودیوی Evolution Studios پس از عرضه بازی، بر روی این عنوان کار کردند و با عرضه بسته های الحاقی و ماشین های جدید، این عنوان را نسبت به گذشته بهتر کردند به طوری که پیشرفت بازی قابل مشاهده بود. حال کارگردان این بازی، آقای Paul Rustchynsky، به تازگی در شبکه اجتماعی توییتر خبر انتشار برنامه موبایل جدید بازی DriveClub را منتشر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

بسیاری از گیمرها بخاطر انتشار برنامه موبایل برای عنوان DriveClub به نام MyDrivclub متعجب شدند. کمپانی Evolution قول عرضه این برنامه موبایل را داد اما متاسفانه این برنامه در سال آینده میلادی (2016) به صورت رسمی منتشر خواهد شد.

آقای Paul Rustchynsky، کارگردان بازی DriveClub، در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد:

"برنامه جدید بازی DriveClub در سال 2016 منتشر خواهد شد."

همچنین از صحبت های ایشان متوجه شدیم که استودیوی Evolution Studios حدود 50 نفر کارمند دارد. ایشان درباره تعداد کارمندان استودیوی Evolution Studios در توییتر نوشت:

"تعداد کارمندان استودیوی Evolution Studios در حال حاضر 50 نفر است که هم اکنون مشغول به کار هستند."

علاوه بر این سازندگان بازی درایو کلاب اعلام کردند که بزودی بسته الحاقی جدیدی برای این عنوان عرضه خواهد شد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی در خصوص این بسته الحاقی در دسترس نیست و تنها چند تصویر از این دی ال سی در شبکه توییتر منتشر شده است که در زیر می توانید این تصاویر جدید و زیبا را مشاهده کنید.

driveclub_2016_tracks_1-600x338

driveclub_2016_tracks_2-600x338

driveclub_2016_tracks_3-600x338

استودیوی Evolution Studios به صورت رسمی تایید کرد که در سال آینده میلادی (2016) بسته های الحاقی زیادی برای عنوان درایو کلاب منتشر خواهد کرد.

لازم به ذکر است که بازی Driveclub در تاریخ 7 اکتبر سال 2014 به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد. از زمان انتشار این بازی تا به امروز بسته های الحاقی زیادی برای این عنوان از سوی کمپانی Evolution Studios منتشر شده است که شما گیمرها می توانید این بسته هالی الحاقی را دریافت کرده و بازی Driveclub نهایت لذت را ببرید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص عرضه نرم افزار موبایل برای بازی Driveclub چیست؟ آیا شما از این نرم افزار استفاده خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: وبسایت dualshockers

ارسال نظر