آپدیت 1.26 بازی Driveclub در دسترس قرار گرفت

به تازگی استودیوی Evolution تایید کرد که فردا بروز رسانی جدیدی با شماره 1.26 برای عنوان Driveclub منتشر خواهد شد. این بروز رسانی قابلیت ها و آیتم های جدیدی به بازی اضافه می کند که باعث جذاب هر چه بیشتر بازی می شود. همچنین برای دریافت دی ال سی های آینده، مجبور به نصب این بروز رسانی خواهید بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

آپدیت 1.26 بازی Driveclub در دسترس قرار گرفت

این بروز رسانی قابلیت ها و آیتم های جدیدی به بازی اضافه می کند که باعث جذاب هر چه بیشتر بازی می شود. همچنین برای دریافت دی ال سی های آینده، مجبور به نصب این بروز رسانی خواهید بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، مدتی پیش در صفحه رسمی شبکه اجتماعی فیس بوک بازی Driveclub نوشته شد که بروز رسانی 1.26 فردا به صورت رسمی برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. خوشبختانه سازندگان اطلاعات و لیست جزئیات این آپدیت را منتشر کردند. بر اساس اطلاعات و گزارش های قابل دسترس، این بروز رسانی نزدیک 900 مگابایت حجم دارد.

در زیر می توانید لیست کامل جزئیات بروز رسانی شماره 1.26 بازی Driveclub را مشاهده کنید.

  • اضافه شدن جاده جدید Scotland - Old Town و 6 جاده مختلف و جدید دیگر برای تمامی گیمرهای DRIVECLUB و حالت DRIVECLUB BIKES
  • اضافه شدن گزینه جدید به نام Hardcore Handling که به کمک این گزینه می توانید کنترل اصطحکاک، تعادل و... را فعال و یا غیر فعال کنید. اگر می خواهید تجربه واقعی از رانندگی داشته باشید، می توانید این قابلیت را در بخش تنظیمات گیم پلی بازی فعال کنید.
  • اضافه شدن تنظیمات Photo Mode (حالت تصویر) به لابی های خصوصی بخش چند نفره بازی که به کمک این گزینه می توانید تصاویر و ویدیوهای به اشتراک گذاشته خودتان را تنظیم کنید. این قابلیت حالت تکرار جاده ها و حالت Ghosting در بازی را غیر فعال می کند.
  • هم اکنون فیلتر تصاویر بخش حالت تصاویر در خارج از قسمت تنظیمات بازی قابل دسترس می باشد و در صورتی که شما مسابقه می دهید، می توانید از این قابلیت به سرعت استفاده کنید.
  • افزایش قدرت زوم تصاویر گرفته شده از بازی به کمک حالت تصاویر! در کنار زوم بیشتر، تنظیمات نورپردازی نیز بهبود یافته اند.
  • با کلیک بر روی دکمه L1 می توانید در هر زمان باز پخش، برچسب و تگ های کاربران و گیمرها را روشن و یا خاموش کنید.
  • بهبود قابلیت Dynamic Precipitation بازی، این قابلیت در بروز رسانی جدید از نظر احتمال بارش های دائمی باران بهبود یافته است.
  • 10 سطح جدید برای رانندگی الیت به بازی اضافه شده است (سطح جدید ۳۵ است)
  • ۱۰ سطح رانندگی جدید به بازی اضافه شده است (سطح جدید ۹۵ است) در صورت تجربه این سطح، جوایزی در بازی به شما اهدا خواهد شد.
  • ۲۵ سطح کلاب جدید به بازی اضافه شده است (سطح جدید ۸۵) در صورت تجربه این سطح، جوایزی در بازی به شما اهدا خواهد شد.
  • پس از نصب این بروز رسانی، صفحه‌ی بارگذاری Driveclub و Driveclub Bikes دو تصویر فوق العاده و زیبا از تصاویر شبکه جامعه اشتراک گذاری کنسول پلی استیشن 4 را نمایش می دهد.
  • بهبود و اصلاح تروفی Weekend Warrior در حالت Driveclub Bikeو افزایش رتبه KTM 1290 Super Duke R به سطح ۱۵ موتور که در حال حاضر مورد نیاز نیست.
  • همچنین این بروز رسانی عملکرد کلی بازی را بهبود می دهد و باعث ثبات و پایداری بازی خواهد شد.

همان طور که به صورت خلاصه در ابتدای خبر خدمت شما عرض کردیم، این بروز رسانی بازی را برای پشتیبانی از بسته الحاقی جدید و آینده آماده می کند. به عبارت دیگر در صورت دریافت هرگونه بسته الحاقی جدید، باید بازی Driveclub به ورژن 1.26 بروز شده باشد. جدیدترین بسته الحاقی بازی درایو کلاب در تاریخ 23 فبریه سال میلادی جاری مصادف با 4 اسفند ماه سال 1394، برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. این بسته الحاقی چندین رویداد جدید، دو ماشین جدید و تروفی های جدیدی را به بازی اضافه می کند. در کنار این بسته الحاقی، دی الی سی جدیدی نیز منتشر خواهد شد که این دی ال سی چندین موتور جدید را برای گیمرها و کاربران بازی درایو کلاب به همراه خواهد آورد.

عنوان Driveclub در تاریخ 7 اکتبر سال میلادی 2014 توسط کمپانی Sony Computer Entertainment به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد. منتقدان و گیمرها انتظارات بسیاری زیادی از عنوان مسابقه ای درایو کلاب داشتند که این عنوان آنچنان که باید نتوانست انتظارات را برآورده کند. برای مثال وب سایت معتبر گیم اسپات، نمره 5 از 10 را به این بازی داده است. البته سازندگان پس از انتشار بازی، بروز رسانی ها و بسته های زیادی برای بهبود و جلب رضایت گیمرها منتشر کردند که توانست بخشی از انتظارات را به کمک این پچ ها برآورده کند.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در خصوص بروز رسانی جدید بازی Driveclub چیست؟ آیا شما این بروز رسانی را دریافت خواهید کرد؟ چه مشکلات و باگ هایی را همچنان در بازی Driveclub مشاهده می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه بزرگ کلیک در میان بگذارید.

منبع: Attack of the Fanboy

ارسال نظر