برنامه تماس تصویری Duo قرار است با FaceTime اپل رقابت کند

رسانه کلیک – گوگل در نظر دارد اولین قدم‌ها را برای افزودن اپلیکیشن تماس تصویری Duo به سیستم عامل اندروید بردارد؛ اقدامی که اپل در iOS با FaceTime انجام داد.

برنامه تماس تصویری Duo قرار است با FaceTime اپل رقابت کند

وقتی سال گذشته گوگل برای اولین بار اپلیکیشن تماس تصویری خود موسوم به Duo را معرفی کرد، نمی‌دانستیم که سرنوشت این برنامه چه خواهد شد. سوال اکثر کاربران این بود که چرا در بازاری که پر از اپلیکیشن‌های ارتباطی است، باید به چنین برنامه‌ای نیاز داشته باشیم؟ اما اخبار جدید به ما نشان می‌دهد که همیشه حق با ما نیست.

بر اساس پست جدیدی که در وبلاگ گوگل منتشر شده است، این شرکت در ابتدا اپلیکیشن تماس تصویری Duo را به عنوان بخشی از سیستم عامل دستگاه‌های پیکسل، اندروید وان (One) و نکسوس عرضه می‌کند.

مدیر محصولات گوگل، جان جردشوویچ (Jan Jedrzejowicz) در این خصوص گفت: «ما با همکاری اپراتورها و شرکای تجاری خود به دنبال آن هستیم که این تجربه را در طول زمان به سایر دستگاه‌های اندرویدی هم بیاوریم».

وی ادامه داد: «اگر اپراتور شما از ViLTE پشتیبانی می‌کند، تماس‌های تصویری‌تان از طریق آن سرویس انجام خواهد شد. در غیر این صورت، اگر طرف مقابل Duo داشته باشد، می‌توانید به وسیله این برنامه تماس خود را انجام دهید».

ارسال نظر