DLC جدید بازی Dying Light در ماه فبریه منتشر خواهد شد

اگر اخبار دنیای گیم را روز به روز دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که استودیوی Techland سوالی را از طرفداران و گیمرها پرسید که آیا گیمرها با عرضه DLC جدید و رایگان برای Dying Light با هدف تمسخر بازی محبوب Destiny موافق هستند یا خیر؟!

DLC جدید بازی Dying Light در ماه فبریه منتشر خواهد شد

به گزارش کلیک،حال اخیرا اطلاعات جدیدی از این بسته الحاقی توسط کمپانی سازنده یعنی Techland منتشر شده است.

ماجرا از اینجا شروع می شود که کمپانی بزرگ بانجی با شرکت بزرگ ردبول قراردادی می بند و با این شرکت وارد همکاری می شود. استودیوی بانجی از شرکت ردبول پول بسیار زیادی را می گرد و در عوض از کاربران و گیمرهای بازی Destiny می خواهد که نوشیدنی های شرکت ردبول را خریداری کنند. البته بانجی برای خرید این نوشیدنی ها به کاربران هدیه هایی در بازی Destiny اعطا می کرد. این جوایز شامل مرحله اضافه و امتیاز تجربه می باشد.

گویا استودیوی Techland از اقدام شرکت بانجی راضی نیست و قصد تمسخر بازی Destiny و شرکت بانجی را دارد. به همین منظور Techland کمپینگی را با نام The #DrinkForDLC تاسیس کرد و از کاربران بازی Dying Light خواست که با تمسخر این اقدام شرکت بانجی، یک DLC رایگان دریافت کنند. این اقدام شرکت تک لند موفقیت آمیز بود و بسیاری از گیمرها و کاربران با مراجعه به شبکه بزرگ اجتماعی فیس بوک و با نوشتن جمله The #DrinkForDLC در قسمت پیام ها اقدام شرکت بانجی را مسخره کردند. بنا به آمار های منتشر شده توسط منابع معتبر، حدود 15 میلیون گیمر اقدام به انتشار جمله The #DrinkForDLC در شبکه اجتماعی فیس بوک کردند. همچنین 15 هزار کاربر و گیمر با انتشار تصاویر و ویدیوهایی که در حال خوردن نوشیدنی های شرکت ردبول هستند را به استودیوی تک لند ارسال کرده اند.

در پی تمسخر شرکت بانجی و بازی Destiny، شرکت تک لند نیز به وعده خود عمل کرده و به تازگی اطلاعات جدیدی از بسته الحاقی جدید بازی Dying Light منتشر کرده است که در زیر می توانید اطلاعات منتشر شده را مطالعه کنید.

  • در بسته الحاقی جدید بازی Dying Light ، یک مرحله که در منطقه the Old Town اتفاق خواهد افتاد، به بازی اضافه خواهد شد. این ماموریت، The Fountain of Youth نام دارد.
  • افزایش قدرت سلاح های بازی: نقشه و برنامه تولید و ساخت سلاحی با نام Water 2.0 در این DLC اضافه خواهد شد. سلاح Water 2.0 قدرت الکتریکی تمامی سلاح های موجود در بازی را افزایش خواهد داد.
  • چالش آب: دو چالش جدید برای حرکات زیبای پارکور در اطراف محیط هایی که آب وجود دارد، به بازی اضافه خواهد شد.

بنا به گفته شرکت تک لند، کاربرانی که در این کمپینگ شرکت کرده اند و جمله The #DrinkForDLC را در شبکه اجتماعی فیس بوک منتشر کرده اند، در تاریخ 9 فبریه سال آینده میلادی یعنی 2016 نصادف با 20 بهمن سال 1394 می توانند به صورت رایگان این DLC را دریافت کنند و به تجربه آن بپردازند.

استودیوی تک لند علاوه بر انتشار این DLC جدید به صورت رایگان، بزودی DLC جدیدی را با نام Dying Light: The Following منتشر خواهد کرد که متاسفانه این بسته الحاقی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار نخواهد گرفت. تاریخ انتشار دقیق این DLC هنوز مشخص نشده است و بنا به شایعه های موجوددر فضای مجازی، در سه ماهه اول سال 2016 به صورت رسمی توسط تک لند منتشر خواهد شد.

در پایان شایان ذکر است که بازی زیبای Dying Light در تاریخ 27 ژانویه سال 2015 برای کنسول های نسل هشتم یعنی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین کامپیوترهای شخصی منتشر شد و هم اکنون می توانید این بازی را از استورها و فروشگاه های مربوطه خریداری کنید.

دیدگاه شما در خصوص اقدام شرکت تک لند چیست؟ آیا کمپانی بانجی جواب تمسخر بازی Destiny را خواهد داد؟ شما در این کمپینگ شرکت کرده بودید؟ دیدگاه های شخصی خودتان را حتما در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر