E3 2017: پوشش زنده کنفرانس مایکروسافت

کنفرانس مایکروسافت یکی از مهمترین و هیجان انگیزترین کنفرانس های نمایشگاه E3 2017 به شمار می رود چرا که ردموندی ها از کنسول جدید خانواده ایکس باکس رسما رونمایی خواهند کرد. در سال گذشته این شرکت به طور مختصر از عرضه کنسول جدید ایکس باکس با نام رمزی پروژه اسکورپیو در تعطیلات سال میلادی ۲۰۱۷ خبر داد و متاسفانه تا به امروز فقط و فقط از مشخصات فنی آن پرده برداری شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

E3 2017: پوشش زنده کنفرانس مایکروسافت

در سال گذشته این شرکت به طور مختصر از عرضه کنسول جدید ایکس باکس با نام رمزی پروژه اسکورپیو در تعطیلات سال میلادی ۲۰۱۷ خبر داد و متاسفانه تا به امروز فقط و فقط از مشخصات فنی آن پرده برداری شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

کنفرانس رسمی مایکروسافت در ساعت ۰۱:۳۰ دقیقه بامداد روز دوشنبه به وقت تهران در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار خواهد شد. همان طور که گفته شد، مایکروسافت در جریان این کنفرانس بیشتر بر روی کنسول ایکس باکس اسکورپیو و نمایش قدرت خارق العاده این دستگاه جدید تمرکز دارد اما بنا به گفته های رئیس بخش ایکس باکس باکس، آقای فیل اسپنسر، گویا ردموندی ها به اهمیت بازی های ویدیویی کنسول خود پی بردند. از این رو، در کنفرانس مایکروسافت عناوین ویدیویی زیادی معرفی خواهد شد. همراه کلیک باشید...

علاقه مندان می توانند با کلیک بر روی تصویر زیر، به صفحه نمایشگاه E3 2017 مراجعه و تمامی خبرها، بازی های جدید معرفی شده، مقالات، انتظارات، پیش بینی ها و تحلیل کنفرانس های نمایشگاه بزرگ E3 سال میلادی جاری را در رسانه کلیک دنبال کنند. E3 امسال با کلیک…

مروری بر خبرهای منتشر شده پیش از برگزاری کنفرانس مایکروسافت:
  • قیمت ایکس باکس اسکورپیو ۴۹۹ دلار خواهد بود

بر اساس گزارشات و شایعات اخیر، قیمت نهایی کنسول ایکس باکس اسکورپیو (همراه با یک کنترلر) ۴۹۹ دلار خواهد بود. آن طور که پیداست گویا قیمت کنسول ایکس باکس اسکورپیو نسبت به قیمت کنسول پلی استیشن ۴ پرو حدود ۱۰۰ دلار گران تر است و علت آن نیز، استفاده از سخت افزارهای قدرتمند نظیر رم ۱۲ گیگابایتی، کارت گرافیک با ۴۰ واحد محاسباتی سفارشی و فرکانس ۱۱۷۲ مگاهرتز و... می باشد.

  • فیل اسپنسر: مایکروسافت برای E3 2017 آماده است!

دقایقی پیش آقای فیل اسپنسر در صفحه شخصی شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که مایکروسافت برای برگزاری کنفرانس E3 2017 خود آماده است. طبق گفته های قبلی، این کنفرانس بیش از ۹۰ دقیقه طول خواهد انجامید و مایکروسافت از تمامی برناهه های خود صحبت خواهد کرد. متن توییت ایشان به شرح زیر است:

برای نمایش و برگزاری کنفرانس آماده هستیم. تیم ما بی صبرانه منتظر نمایش های خارق العاده در نمایشگاه E3 2017 هستند.

  • تاریخ انتشار بازی Forza Motorsport 7 فاش شد

پیش از شروع کنفرانس ردموندی ها، تاریخ عنوان مورد انتظار فورزا ۷ لو رفت! بر اساس ادعای وب سایت IndianNoob، مایکروسافت در طول کنفرانس رسمی خود از نسخه هفتم مجموعه پرطرفدار و محبوب Forza Motorsport 7 رونمایی خواهد کرد. همچنین این منبع مدعی شد که عنوان فورزا موتور اسپورت ۷ در تاریخ ۳ اکتبر سال میلادی جاری (۲۰۱۷) مصادف با ۱۱ مهر ماه سال ۹۶ به صورت انحصاری بر روی کنسول های ایکس باکس وان، ایکس باکس اسکورپیو و همچنین رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد. گویا عنوان فورزا موتور اسپورت ۷ زودتر از کنسول ایکس باکس اسکورپیو عرضه خواهد شد که این اقدام کمی عجیب به نظر می رسد. به هر حال، تنها چند ساعت به شروع این کنفرانس و انتشار جزئیات رسمی و دقیق تر باقی مانده است...

  • پروژه اسکورپیو در ابتدای شروع کنفرانس مایکروسافت رونمایی خواهد شد

چندی پیش آقای آرن گرینبرگ (Aaron Greenberg) در حساب شخصی توییتر خود نوشت:

امروز یکی از بزرگترین روزهای تاریخ ایکس باکس به شمار می رود. کنفرانس امروز ما را از دست ندهید! همه آنچه که می خواهید درباره قدرتمندترین کنسول (ایکس باکس اسکورپیو) بدانید، در این کنفرانس به نمایش گذاشته خواهد شد. برای رونمایی از این کنسول، زیاد معطل نخواهید شد.

از سخنان ایشان می توان دریافت که کنسول جدید شرکت مایکروسافت در همان اوایل شروع کنفرانس به نمایش گذاشته خواهد شد و شاهد انتشار جزئیات بیشتری از جمله قیمت، شکل ظاهری، عملکرد عناوین ویدیویی بر روی دستگاه و... خواهیم بود.

  • نام کنسول جدید مایکروسافت، احتمالا ایکس باکس اسکورپیو خواهد بود

بر اساس اطلاع رسانی خبرنامه شعبه کانادای خرده فروش بزرگ بست بای (Best Buy)، نام نهایی پروژه اسکورپیو (کنسول جدید خانواده ایکس باکس) مایکروسافت، همان ایکس باکس اسکورپیو خواهد بود. همچنین پیش بینی می شود قیمت نهایی این دستگاه ۴۹۹ دلار باشد.

  • سونی خطاب به مایکروسافت: موفق باشید!

سونی بازهم برای رقیب دیرینه خود آرزوی موفقیت کرد! به تازگی در صفحه رسمی پلی استیشن توییتی خطاب به شرکت مایکروسافت منتشر شد. سونی در این بیانیه گفت:

مراسم E3 همیشه هیجان انگیز است. در آنجا موفق باشید...

اگرچه چند روز پیش آقای فیل اسپنسر، رئیس کل بخش ایکس باکس، در پاسخ به شوهی یوشیدا (رئیس کل بخش سرگرمی های سونی) از شرکت سونی تشکر و برای آنان آرزوی موفقیت کرد. دیدگاه آقای فیل اسپنسر به شرح زیر است:

متشکرم! امیدوارم که شما هم کنفرانس خیلی خوبی داشته باشید.

پخش زنده کنفرانس مایکروسافت:

در ادامه می توانید کنفرانس رسمی شرکت مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017 را با کیفیت های متنوع به صورت زنده تماشا کنید.

.:: نمایش به پایان رسید ::.

پوشش زنده کنفرانس مایکروسافت:

همانند همیشه، رسانه کلیک به صورت زنده و کامل این کنفرانس مهم را پوشش خواهد داد تا شما عزیزان را در جریان جدیدترین و آخرین خبرهای دنیای گیم و بازی های جدید شرکت مایکروسافت بگذاریم. همراه کلیک بمانید...

تنها چند دقیقه به شروع کنفرانس مایکروسافت باقی مانده و تماشاگران در حال مراجعه به محل برگزاری کنفرانس هستند.

کنفرانس مایکروسافت رسما آغاز شد...

مراسم با نمایشی از مقایسه رزولوشن ها و لوگوی S برگزار شد. سپس آقای فیل اسپنسر کنسول جدید خانواده ایکس باکس را معرفی کرد! نام کنسول جدید مایکروسافت، ایکس باکس وان ایکس (Xbox One X) نام دارد. این دستگاه در تاریخ ۷ نوامبر سال میلادی ۲۰۱۷ مصادف با ۱۶ آبان ماه سال ۹۶ به صورت رسمی وارد بازار خواهد شد. پیشرفت های گرافیک بصری عناوین ویدیویی این کنسول قدرتمند مختص تلویزیون های ۴K نیست و حتی بازیکنانی که در تلویزیون های Full HD نیز به تجربه بازی ها می پردازند، تفاوت گرافیک و کیفیت را به راحتی خواهند دید.

سازندگان اعلام کردند که کنسول ایکس باکس وان ایکس حتی از کنسول Xbox One S نیز کوچک تر می باشد!

کنسول بازی مایکروسافت،Xbox One X،معرفی شد

هم اکنون ردموندی ها عنوان بی نظیر Forza Motorsport 7 را معرفی کردند. در طول نمایش سینماتیک بازی فورزا ۷، از خودرو جدید شرکت پورشه یعنی Porsche 911 GT2RS 2018 نیز رونمایی شد. سری فروزا همواره به تنوع خودروهای مسابقه ای خود می نازد و طبق معمول، تمامی خودروهای مسابقه جدید در بازی فورزا موتور اسپورت ۷ حضور دارند. این عنوان مورد انتظار با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن ۴K واقعی بر روی کنسول ایکس باکس وان ایکس اجرا خواهد شد.

بازی بعدی، Metro Exodus است. مایکروسافت با نمایش تریلر فوق العاده، از نسخه جدید فرانچایز مترو رونمایی کرد. این عنوان برای عرضه در سال میلادی ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده است. Metro Exodus با رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی ایکس باکس وان ایکس اجرا خواهد شد.

آن طور که به نظر می رسد، گویا شایعات پیشین در خصوص نسخه جدید مجموعه اساسین کرید صحت داشتند و هم اکنون نوبت به فرانچایز اساسین کرید رسید. مایکروسافت به صورت رسمی از نسخه جدید این سری پرده برداشت و همان طور که از قبل می داسنیتم، نام این بازی خارق العاده Assassin's Creed Origins است. اساسین کرید اوریجین در مصر جریان خواهد داشت و سازندگان برای بهبود این سری، تغییرات اساسی ای در پایه بازی ایجاد کردند. یوبی سافت این عنوان پرطرفدار را در تاریخ ۲۷ اکتبر امسال (۵ آبان ۹۶) برای کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی منتشر خواهد کرد.

و سرانجام بازهم شاهد نمایش دیگری از گیم پلی بازی State of Decay 2 هستیم. این عنوان بیشتر از همیشه بر روی همکاری تیمی تمرکز کرده تا بازیکنان به کمک یکدیگر از شر زامبی ها نجات یابند. در این بازی، شما باید برای یافتن آب، غذا و آشیانه امن تلاش کنید! در این غیر این صورت، خود را برای طعمه زامبی ها آماده کنید... بازی State of Decay 2 در بهار سال میلادی ۲۰۱۸ به صورت انحصاری عرضه خواهد شد.

بازی The Darwin Project معرفی شد. این عنوان به صورت نبرد میدانی و چند نفره طراحی شده که به صورت انحصاری بر روی کنسول ایکس باکس وان و پلتفرم ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد. عنوان بعدی، نسخه جدید بازی پرطرفدار ماینکرفت است!

هم اکنون عناوینی همچون Black Desert، Dragon Ball Z 2.5D، The Last Night و CodeVein رسما معرفی شدند. حال نوبت به یکی از مورد انتظارترین عناوین انحصاری کنسول ایکس باکس وان یعنی Sea of Thieves رسید.

در حال حاضر شاهد نمایش گیم پلی فوق العاده بازی هستیم! این عنوان نیز همانند سایر بازی ها با رزولوشن ۴K بر روی Xbox One X اجرا خواهد شد. گویا در اعماق و زیر دریاها، دنیایی خشن وجود دارد! در این دنیا، معماهای متنوعی یافت می شوند که باید پاسخ آن ها را دریابید. بر روی دریا، مبارزات شمشیری حرف اول را می زنند! بازی Sea of Thieves در اوایل سال میلادی ۲۰۱۸ به صورت انحصاری به دست طرفداران و بازی بازان خواهد رسید.

Tacoma انحصاری جدید مایکروسافت است. این عنوان ویدیویی در تاریخ ۷ آگوست امسال مصادف با ۱۶ مرداد ماه ۹۶ به صورت انحصاری بر روی کنسول ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. بازی انحصاری بعدی، Super Lucky's Tale نام دارد که برای عرضه در تاریخ ۷ نوامبر سال میلادی ۲۰۱۷ (۱۶ آبان ۹۶) برنامه ریزی شده است.

انتظارات به پایان رسید و مایکروسافت ویدیوی دیگری از عنوان پرطرفدار و مهیج Crackdown 3 به نمایش گذاشت. بر اساس گفته ردموندی ها، این بازی همزمان با عرضه کنسول ایکس باکس وان ایکس، در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۶ آبان ماه سال ۹۶) برای کنسول ایکس باکس وان و پلتفرم ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد.

عناوین انحصاری کنسول ایکس باکس وان تمامی ندارد و این بار Ashen معرفی شد! همچنین از نسخه دوم مجموعه دوست داشتنی Life is Strange رونمایی شد. طبق تریلر به نمایش گذاشته شده، طرفداران این عنوان برای دسترسی به بازی باید سه ماهی صبر کنند چرا که اولین قسمت از فصل دوم بازی بازی Life is Strange در ۳۱ آگوست سال میلادی ۲۰۱۷ (مصادف با ۹ شهریور) منتشر می شود.

هم اکنون شاهد نمایشی از عنوان بی نظیر Middle-earth: Shadow of War هستیم. مایکروسافت ویدیویی نسبتا طولانی را در کنفرانس خود از این عنوان مهیج به نمایش گذاشت. طبق گفته سازندگان، بازی شدو آف وار همانند سایر بازی ها، با رزولوشن ۴K واقعی بر روی کنسول ایکس باکس وان ایکس اجرا می شود. این عنوان مورد انتظار در تاریخ ۱۰ اکتبر امسال (۱۸ مهر ماه سال ۹۶) به صورت رسمی بر روی کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی منتشر خواهد شد.

Ori and the Will of Wisps همراه با موسیقی آرام بخشی رسما معرفی شد. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار دقیق بازی مشخص نشده و باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از این عنوان باشیم.

به لطف قابلیت جدید مایکروسافت، عناوین ویدیویی انحصاری کنسول ایکس باکس وان به صورت رایگان بر روی کنسول Xbox One X با کیفیت ۴K واقعی اجرا می شوند. در حال حاضر مایکروسافت عناوینی همچون Gears of War 4، Forza Horizon 3، هیلو وارز ۲، ویچر ۳ و راکت لیگ را برای پشتیبانی از این رزولوشن آماده می کند. این قابلیت به صورت رایگان برای تمامی کاربران شبکه ایکس باکس لایو فراهم شده است.

آقای فیل اسپنسر رسما قیمت نهایی کنسول ایکس باکس وان ایکس را مشخص کرد. آری! تمامی شایعات و پیش بینی تحلیل گران درست از آب بیرون درآمدند و قیمت نهایی این دستگاه قدرتمند، ۴۹۹ دلار خواهد بود. به عبارت دیگر، کنسول Xbox One X چیزی در حدود ۱۰۰ دلار از کنسول پلی استیشن ۴ پرو گران ترست. به نظر شما، آیا این اختلاف قیمت اثرات نامناسبی را برای مایکروسافت به همراه خواهد داشت؟

نوبت به بازی جدید استودیوی بایوور رسید! عنوان Anthem نیز با رزولوشن ۴K حقیقی بر روی کنسول ایکس باکس وان ایکس اجرا خواهد شد. گیم پلی بازی فوق العاده به نظر می رسد و بازیکنان در محیطی کاملا باز، می توانند با دشمنان خود مبارزه کنند. در این عنوان، همکاری تیمی حرف اول را می زد و بدون همکاری تیمی، حتما شکست خواهید خورد. این عنوان در تاریخ نامشخصی از سال میلادی آینده (۲۰۱۸) منتشر خواهد شد.

کنفرانس E3 2017 شرکت مایکروسافت به پایان رسید. از همراهی همه شما عزیزان متشکریم!

ارسال نظر