بازی Star Wars Battlefront 2 برنده E3 2017 شد

بازی مورد انتظار استار وارز بتل فرانت ۲ به عنوان محبوب ترین بازی رویداد E3 2017 انتخاب گردید. بر اساس گزارشات منتشر شده توسط بلاگ خبری شبکه یوتیوب، در میان عناوین حاضر در مراسم E3 سال میلادی جاری، بازی Star Wars Battlefront 2 بیشتر از سایر عناوین مورد توجه کاربران و بازیکنان قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

بازی Star Wars Battlefront 2 برنده E3 2017 شد

بر اساس گزارشات منتشر شده توسط بلاگ خبری شبکه یوتیوب، در میان عناوین حاضر در مراسم E3 سال میلادی جاری، بازی Star Wars Battlefront 2 بیشتر از سایر عناوین مورد توجه کاربران و بازیکنان قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، اگر نمایشگاه E3 و صد البته کنفرانس الکترونیک آرتز پلی را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که این شرکت در جریان کنفرانس اختصاصی خود، جزئیات و ویدیوهای بیشتری از نسخه بعدی سری استار وارز بتل فرانت منتشر کرد. چندی پیش بلاگ خبری شبکه یوتیوب با انتشار گزارش جدیدی از آمار مشاهدات ویدیوهای نمایشگاه بزرگ E3 امسال، محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی این رویداد را مشخص کرد. بنا به ادعای یوتیوب ترندز، عنوان ویدیویی Star Wars Battlefront 2 پربازدیدترین عنوان حاضر در این مراسم بوده است.

طبق آمار مشاهدات تریلرهای منتشر شده در طول جریان E3 2017، بازی استار وارز بتل فرانت ۲ با غلبه بر بیش از ۲۰۰ عنوان ویدیویی، با اقتدار به عنوان برنده بزرگ این نمایشگاه انتخاب شده است. شبکه یوتیوب در این خصوص نوشت:

این رتبه بندی بر اساس تمامی ویدیوهای منتشر شده از عنوان استار وارز بتل فرانت ۲ می باشد. این ویدیوها شامل تریلرهای رسمی بازی، گیم پلی رسمی، پوشش رسانه ای و ویدیوهای بارگزاری شده توسط کاربران و طرفداران است.

شایان به ذکر است حضور چهار عنوان شرکت الکترونیک آرتز در لیست ۱۰ بازی پرطرفدار و محبوب نمایشگاه E3 2017، بیانگر عملکرد بهتر و محبوبیت کنفرانس EA Play نسبت به سایر کنفرانس ها می باشد.

توجه داشته باشید که در آماری دیگر، تعداد بازدید تمامی ویدیوها و تریلرهای بازی Star Wars Battlefront 2 از مرز ۷٫۹ میلیون گذشته است که این موضوع نیز مجددا محبوبیت بی نظیر بازی را به رخ رقیبان می کشاند. پس از نسخه جدید بازی جنگ ستارگان، عنوان Super Mario Odyssey با بازدید بیش از ۵٫۵ میلیون در جایگاه دوم قرار دارد. در ادامه می توانید لیست عناوین پرطرفدار و محبوب رویداد E3 سال میلادی جاری (۲۰۱۷) که توسط شبکه یوتیوب به اشتراک گذاشته شده است را، مشاهده کنید.

بر اساس گفته های شرکت ناشر الکترونیک آرتز در رویداد جنگ ستارگان، بازی پرطرفدار Star Wars Battlefront 2 در تاریخ ۱۷ نوامبر سال میلادی جاری (مصادف با ۲۶ آبان ماه سال ۹۶) برای سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد. همان طور که می دانید کنسول جدید خانواده ایکس باکس با نام ایکس باکس وان ایکس رسما معرفی شد و آن طور که به نظر می رسد گویا این عنوان محبوب با رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی این دستگاه جدید ردموندی ها اجرا خواهد شد. در این نسخه، سازندگان از اشتباهات گذشته خود درس گرفتند و از تعداد سفینه ها و قهرمان های بازی را افزایش دادند.

اگر خاطرتان باشد، نسخه اول بازی استار وارز بتل فرانت در اوایل انتشار خود از بخش داستانی محروم بود و بازی بر اساس بخش آنلاین و چند نفره طراحی شده بود. اما در نسخه دوم این مجموعه شاهد وجود بخش داستانی جذابی خواهیم بود. داستان اصلی بازی، بعد از اتفاقات فیلم سینمایی Return of the Jedi جریان دارد که بیشتر از همیشه بر روی شخصیت ایدن ورسیو (فرمانده امپریال) تمرکز دارد. البته این بدان معنا نیست که بازیکنان تا پایان بخش داستانی با فرمانده ایدن ورسیو سر و کار خواهند داشت بلکه شخصیت های دیگری از جمله کایلو رن، دارت ماول و لوک اسکای‌ واکر در این بخش حضور دارند.

علاقه مندان می توانند با کلیک بر روی تصویر زیر، به صفحه نمایشگاه E3 2017 مراجعه و تمامی خبرها، بازی های جدید معرفی شده، مقالات و تحلیل کنفرانس های نمایشگاه بزرگ E3 سال میلادی جاری را در رسانه کلیک دنبال کنند.

دیدگاه شما در رابطه با عنوان مورد انتظار Star Wars Battlefront 2 چیست؟ به نظر شما، کدام بازی ویدیویی در مراسم E3 2017 نماش خیره کننده ای از خود به نمایش گذاشت؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر