تاریخ برگزاری رویداد E3 2019 مشخص شد

رسانه کلیک - در روزهای پایانی مراسم E3 سال جاری میلادی، رئیس ارشد انجمن نرم افزاهای سرگرمی (ESA) از تاریخ برگزاری رویداد E3 2019 پرده برداشت.

تاریخ برگزاری رویداد E3 2019 مشخص شد

سرانجام رویداد مهم E3 2018 با تمامی حواشی ها و با حضور شرکت های بزرگی همچون مایکروسافت، سونی، الکترونیک آرتز، یوبی سافت، بتسدا، اسکوئر انیکس، نینتندو و غیره و نمایش های عناوین ویدیویی جدید به کار خود پایان داد. بدین خاطر، چندی پیش انجمن نرم افزارهای سرگرمی به نام ESA طبق روال همیشه تاریخ برگزاری رویداد E3 2019 را اعلام کرد.

این موسسه که هر ساله وظیفه برگزاری رویداد E3 را برعهده دارد، رسما تایید کرد که سال آینده نیز بازیکنان و گیمرها میزبان نمایشگاه E3 هستند و این مراسم در روز 21 خرداد ماه سال 98 (11 ژوئن سال میلادی 2019) در سالن همیشگی مرکز همایش شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا (Los Angeles Convention Center) برگزار خواهد شد.

نکته مهم این است که در سال گذشته میلادی، آقای مایکل گالاگر (Michael Gallagher)، مدیر عامل انجمن نرم افزارهای سرگرمی، رسما اعلام کرد که چنانچه مرکز همایش شهر لس آنجلس یا همان LACC سالن ها و امکانات خود را مدرن تر و بهتر از قبل نکند، به اجبار محل برگزاری رویداد E3 را تغییر می دهد و تصمیمات جدیدی را برای استفاده از سایر گزینه ها و مراکز همایش ها برای برگزاری این نمایشگاه اتخاذ می کند.

مایکل گالاگر علاقه دارد که مرکز همایش شهر لس آنجلس فضای نمایش ها را بزرگتر و گسترده تر از وضعیت کنونی کند و ارتباط سالن ها نیز به کمک راهروهای عریض بهتر شود. این در حالی است که هم اکنون دو سالن اصلی که در غرب و جنوب قرار دارند، به کمک یک راهروی طولانی از یکدیگر منفصل شده اند.

در همین رابطه، نماینده موسسه نرم افزارهای سرگرمی به تازگی در خصوص تاریخ برگزاری رویداد E3 2019 چنین گفت:

در حال حاضر، ما تنها تاریخ برگزاری رویداد E3 2019 را مشخص نمی کنیم، بلکه فقط در حال ترقی و بهبود این نمایشگاه هستیم.

با توجه به این اظهارات، به نظر می رسد مسئولین مرکز همایش شهر لس آنجلس و مدیران انجمن نرم افزارهای سرگرمی در خصوص ارتقا و مدرن سازی سالن های این مرکز همایش به توافق رسیدند و رویداد سال آینده میلادی E3 نیز در همان محل همیشگی خود یعنی مرکز همایش شهر لس آنجلس (Los Angeles Convention Center) برگزار خواهد شد.

بهتر است بدانید؛ از سال میلادی 1995 هر ساله شاهد برگزاری رویداد E3 توسط انجمن نرم افزارهای سرگرمی بودیم، اما نکته ای که وجود دارد، این است که این نمایشگاه همواره در شهر لس آنجلس برگزار نشده و گاها مکان برگزاری این رویداد تغییر کرده است. به طور دقیق تر، مراسم E3 1997 در شهر آتلانتا و نمایشگاه E3 2007 نیز در شهر سانتا مونیکا ایالات متحده آمریکا برگزار شده بود.

با این وجود، با قاطعیت تمام نمی توان اظهار کرد که رویداد E3 2020 در مرکز همایش شهر لس آنجلس برگزار می شود و درصورتی که مدیران تصمیم به تغییر محل برگزاری این رویداد کنند، تعیین و گمانه زنی محل برگزاری این مراسم امری غیر ممکن است.

شایان ذکر است؛ بر اساس گفته موسسه ESA، در مجموع بیش از 64 هزار و 400 نفر از رویداد E3 2017 بازدید کرده اند که از میان این آمار و ارقام، چیزی در حدود 15 هزار نفر با خرید و تهیه بلیط در این مراسم حاضر شده اند.

این آمار در مقایسه با تعداد بازدیدکنندگان رویداد E3 2016 که برابر با 50 هزار و 300 نفر بوده است، نشان از افزایش 18 هزار نفری بازدیدکنندگان و رشد محبوبیت این رویداد نزد گیمرها می دهد. با این حال، متاسفانه هنوز هیچ آمار و ارقامی در خصوص تعداد بازدیدکنندگان رویداد E3 2018 توسط موسسه نرم افزارهای سرگرمی ارائه نشده است.

از مهمترین اتفاقات مراسم E3 2018 می توان به تایید رسمی ساخت کنسول نسل نهم ایکس باکس توسط شرکت مایکروسافت، معرفی عناوین ویدیویی Gears of War 5، فورزا هورایزن 4 و Halo: Infinite توسط شرکت مایکروسافت و رونمایی از بازی های Devil May Cry 5، اساسین کرید اودیسه، The Division 2، فالوت 76، The Elder Scrolls VI، فیفا 19 و Dying Light 2 و همچنین انتشار تریلر و اطلاعات بیشتر از بازی مورد انتظار The Last of Us Part II توسط شرکت سونی اشاره کرد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با نمایشگاه و رویداد E3 2019 چیست؟ به نظر شما، در سال آینده شاهد ایجاد چه تغییراتی در برنامه ها و محل برگزاری این نمایشگاه خواهیم بود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر