حضور پی‌ سی گیمینگ در نمایشگاه E3 2016

با اینکه هنوز در ماه فوریه هستیم، خبرها و اطلاعات زیادی از مراسم بزرگ E3 2016 منتشر می شود و بسیاری از بازی سازان به مراسم و کنفرانشان تمرکز می کنند. اخیرا PC Gaming به صورت رسمی تایید کرد که در نمایشگاه سال جاری میلادی E3 حضور خواهد داشت. پی سی گیمینگ در نمایشگاه سال گذشته نیز حضور داشت و در کنفرانس طولانی خود، از چند محصول رونمایی کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، نمایشگاه پی سی گیمینگ امسال در ساعت 3 بعد از ظهر (به وقت آسیای مرکزی، 12 ظهر به وقت PST) روز 13 ژوئن در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

حضور پی‌ سی گیمینگ در نمایشگاه E3 2016

اخیرا PC Gaming به صورت رسمی تایید کرد که در نمایشگاه سال جاری میلادی E3 حضور خواهد داشت. پی سی گیمینگ در نمایشگاه سال گذشته نیز حضور داشت و در کنفرانس طولانی خود، از چند محصول رونمایی کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، نمایشگاه پی سی گیمینگ امسال در ساعت 3 بعد از ظهر (به وقت آسیای مرکزی، 12 ظهر به وقت PST) روز 13 ژوئن در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، گویا حال و هوای امسال کنفرانس پی سی گیمینگ با سال گذشته متفاوت خواهد بود چرا که برگزارکنندگان این کنفرانس اعلام کردند که مراسم امسال بهتر از سال گذشته خواهد بود. همان طور که اطلاع دارید، مراسم سال گذشته پی سی گیمینگ بسیار طولانی بود و و طبق گفته مسئولان، مراسم امسال با تمرکز بیشتری مدیریت خواهد شد. نتظار داریم که پی سی گیمر در این مراسم از محصولات جدید زیادی رونمایی کنند.

متاسفانه در سال گذشته، مراسم پی سی گیمینگ با مراسم کمپانی بزرگ الکترونیک آرتز تداخل داشت و به همین خاطر بسیاری از گیمرها و کاربران قادر به تماشای کنفرانس پی سی گیمینگ نبودند. به همین خاطر برگزارکنندگان این مراسم تصمیم گرفته اند نمایشگاه خودشان را در عصر برگزار کنند.

هنوز اطلاعات و جزئیاتی از این کنفرانس منتشر نشده و مطلع نیستیم که کدام از توسعه دهندگان در مراسم پی سی گیمینگ سال میلادی جاری حضور خواهند باشد. به احتمال زیاد در یکی دو هفته آینده اطلاعات زیادی در این خصوص منتشر خواهد شد.

در اولین کنفرانس PC Gaming شاهد تایید عرضه بازی Gears of War Ultimate Edition برای رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز و معرفی شدن عنوان Frontier's Planet Coaster بودیم.

با مشخص شدن زمان کنفرانس پی سی گیمینگ، می توانیم در خصوص زمان برگزاری بقیه مراسم ها نظر بدهیم. طبق پیش بینی ها، کنفرانس رسمی کمپانی الکترونیک آرتز در ساعت 1 به وقت PST روز یکشنبه 12 ژوئن برگزار می شود. کمپانی بتسدا نیز در عصر همین روز مراسم خود را آغاز خواهد کرد. دو شرکت مایکروسافت و سونی نیز در روز 13 ژوئن از محصولات جدید خودشان معرفی می کنند. Nintendo و یوبی سافت نیز در روز 14 ژوئن به روی صحنه خواهند آمد.

البته در نظر داشته باشید که تمامی تاریخ برگزار این مراسم ها بر اساس حدس و انتظارات ما می باشد و هنوز هیچ کمپانی ای تاریخ دقیق برگزاری مراسم خودش را مشخص نکرده است. به احتمال زیاد، در ماه آینده میلادی اطلاعات بیشتری در خصوص نمایشگاه E3 2016 منتشر خواهد شد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با مراسم پی سی گیمینگ چیست؟ آیا شما در نمایشگاه E3 سال گذشته مراسم پی سی گیمینگ را مشاهده کردید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر