لیست عناوین رایگان EA Access مشخص شد

سرویس ویژه کمپانی الکترونیک آرتز که تنها برای کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت و رایانه های شخصی ایجاد شده است، قابلیت ها و ویژگی های جدیدی را برای کاربران عضو این شبکه به همراه دارد. عضویت در این سرویس که EA Access نام دارد، پولی است و در صورتی که کارت عضویت این سرویس را خریداری نکرده باشید، نمی توانید از امکانات آن بهره مند شوید. کمپانی بزرگ و شناخته شده مایکروسافت مدتی پیش جهت جلب رضایت تمامی کاربران طلایی شبکه ایکس باکس لایو، عضویت در سرویس EA Access را برای مدت محدودی، رایگان کرده و گویا کاربران گلد شبکه Xbox Live بدون پرداخت هیچ هزینه ای، قادر به تجربه بیش از ۲۰ بازی کمپانی الکترونیک آرتز به صورت رایگان هستند. ساعاتی پیش، لیست کامل عناوین رایگان شده در سرویس الکترونیک آرتز اکسس در سراسر فضای مجازی منتشر شد و برای مشاهده لیست کامل و جهت کسب اطلاعات بیشتر، همراه رسانه کلیک باشید.

لیست عناوین رایگان EA Access مشخص شد

عضویت در این سرویس که EA Access نام دارد، پولی است و در صورتی که کارت عضویت این سرویس را خریداری نکرده باشید، نمی توانید از امکانات آن بهره مند شوید. کمپانی بزرگ و شناخته شده مایکروسافت مدتی پیش جهت جلب رضایت تمامی کاربران طلایی شبکه ایکس باکس لایو، عضویت در سرویس EA Access را برای مدت محدودی، رایگان کرده و گویا کاربران گلد شبکه Xbox Live بدون پرداخت هیچ هزینه ای، قادر به تجربه بیش از ۲۰ بازی کمپانی الکترونیک آرتز به صورت رایگان هستند. ساعاتی پیش، لیست کامل عناوین رایگان شده در سرویس الکترونیک آرتز اکسس در سراسر فضای مجازی منتشر شد و برای مشاهده لیست کامل و جهت کسب اطلاعات بیشتر، همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، کمپانی بزرگ و مشهور مایکروسافت در اقدامی تحسین آمیز، مزیت دیگری را برای کاربران طلایی شبکه ایکس باکس لایو به همراه آورد. طبق گزارش تایید شده در ماه می سال میلادی جاری، این شرکت به کاربران گلد شبکه ایکس باکس لایو اجازه می دهد که به مدت ۱۰، در سرویس EA Access عضو و از تمامی امکانات آن بهره مند شوند. البته این امکان تنها برای دارندگان کنسول نسل هشتم مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان فراهم شده و کاربران گلد شبکه Xbox Live که هم اکنون با کنسول ایکس باکس ۳۶۰ مشغول به تجربه بازی ها و عناوین ویدیویی هستند، از این فرصت پیش آمده نمی توانند استفاده کنند.

بنا به گزارش تایید شده توسط مایکروسافت، کاربران گلد شبکه ایکس باکس لایو از تاریخ ۱۲ ژوئن سال میلادی جاری (مصادف با یک‌ شنبه ۲۳ خرداد ماه سال ۱۳۹۵) تا ۲۲ ژوئن امسال (مصادف با چهار شنبه ۲ تیر ماه سال ۱۳۹۵) می توانند به صورت رایگان، در سرویس EA Access عضو شوند. با عضویت در این سرویس، کاربران می توانند بیش از ۲۰ عنوان ساخته شده استودیوی الکترونیک آرتز نظیر فیفا ۱۶، فیفا ۱۵، دراگون اج (Dragon Age: Inquisition)، Battlefield 4, Battlefield Hardline, تایتانفال و... را به صورت کاملا رایگان تجربه کنند.

http://static1.gamespot.com/uploads/original/1179/11799911/3075501-eaa.jpg

در صورتی که شما دارنده کنسول ایکس باکس وان و همچنین جز کاربران طلایی شبکه ایکس باکس لایو هستید، در روز ۱۲ ژوئن امسال (مصادف با ۲۳ خرداد)، ابتدا باید از فروشگاه رسمی ایکس باکس لایو، برنامه EA Access Hub را دریافت و در آن ثبت نام کنید. در خروجی وب سایت معتبر Xbox Wire نوشته شده است که کمپانی مایکروسافت در این بازه زمانی هیچ گونه کارت اعتباری جهت تبلیغات و نمایش موجود نخواهد بود.

پس از اتمام دوره آزمایشی عضویت در سرویس EA Access، جهت عضویت در این سرویس باید ماهانه مبلغ ۴٫۹۹ دلار پرداخت کنید. اگر امکانات و قابلیت های این سرویس مورد پسند شما واقع شد، می توانید با پرداخت سالانه ۲۹٫۹۹ دلار، به مدت یک سال در این سرویس عضو بمانید و از تمامی قابلیت های آن استفاده کنید. به علاوه، اچیومنت ها و امتیازاتی که در طول این مدت توسط تجربه عناوین زیر به دست می آورید، پس از اتمام دوره آزمایشی از حساب کاربری شما حذف نخواهد شد و همچنان در بخش امتیازات شما، باقی می مانند.

یکی دیگر از مزیت های سرویس EA Access، عرضه زود هنگام عناوین ساخته شده کمپانی الکترونیک آرتز برای کاربران عضو این سرویس است. به عبارت دیگر، دارندگان کارت عضویت سرویس الکترونیک آرتز اکسس می توانند ۵ روز زودتر از سایر گیمرها، عناوین پشتیبانی کننده از این سرویس را تجربه کنند. همچنین کمپانی الکترونیک آرتز، تمامی عناوین خود را با ۱۰ درصد تخفیف در اختیار کاربران سرویس ویژه خود قرار می دهد به طوری که برای خرید یک عنوان جدید، به جای پرداخت ۵۹٫۹۹ دلار، ۵۳٫۹۹ دلار پرداخت خواهید کرد.

شایان به ذکر است که به دلیل همکاری مایکروسافت و کمپانی بازی ساز الکترونیک آرتز، سرویس EA Access تنها برای کنسول ایکس باکس وان ایجاد شده و دارندگان کنسول پلی استیشن ۴، از وجود چنین سرویسی بی بهره اند. از آن جا صاحب سیستم عامل ویندوز، مایکروسافت است، این سرویس برای پی سی بازها نیز وجود دارد. البته نام سرویس موجود برای پلتفرم رایانه های شخصی، Origin Access است که تمامی مزایای آن، مشابه سرویس EA Access می باشد.

پس از عضویت در سرویس الکترونیک آرتز اکسس به صورت محدود (۱۲ الی ۲۲ ژوئن سال ۲۰۱۶) علاوه بر امکان خرید بازی های این شرکت با ۱۰ تخفیف و تجربه زود هنگام عناوین آن، بیش از ۲۰ بازی ویدیویی به صورت رایگان برای کنسول ایکس باکس وان در نظر گرفته شده است که شما، در این ۱۰ روز، می توانید به تجربه این عناوین ویدیویی بپردازید و در صورتی که بازی تجربه شده، مورد پسند شما قرار گرفت، با احتساب ۱۰ درصد تخفیف، آن را خریداری کرده و برای همیشه در حساب کاربری شخصی خود داشته باشید.

توجه داشته باشید که جهت عضویت یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله در سرویس الکترونیک آرتز، نیازی به عضویت در کاربران گلد شبکه ایکس باکس لایو نیست و شما در صورتی که عضو معمولی شبکه Xbox Live باشید، با خرید اشتراک سرویس EA Access، می توانید به عضویت در این سرویس درآیید.

در زیر می توانید لیست کامل عناوین رایگان شده در سرویس EA Access را مشاهده کنید.

  • Battlefield 4
  • Battlefield Hardline
  • Dead Space
  • Dragon Age: Inquisition
  • EA Sports UFC
  • FIFA 14
  • FIFA 15
  • FIFA 16
  • Madden NFL 15
  • Madden NFL 25
  • Madden NFL 16
  • NBA Live 15
  • Need for Speed: Rivals
  • NHL 15
  • NHL 16
  • Peggle 2
  • Plants vs. Zombies
  • Plants vs. Zombies: Garden Warfare
  • Titanfall
  • Rory McIlroy PGA Tour
  • NBA Live 16

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با عناوین رایگاه شده سرویس EA Access چیست؟ آیا شما انتظار رایگان شدن این بازی های ویدیویی را داشتید؟ آیا تا به امروز، در سرویس ویژه کمپانی الکترونیک آرتز که EA آکسس نام دارد، عضو شده اید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه بزرگ کلیک در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر