تاریخ و زمان دقیق برگزاری کنفرانس الکترونیک آرتز در E3 2018 اعلام شد

رسانه کلیک - پس از دو شرکت نامدار مایکروسافت و بتسدا، چندی پیش تاریخ و زمان دقیق برگزاری کنفرانس الکترونیک آرتز در E3 2018 طی جدیدترین بیانیه این شرکت مشخص شد.

تاریخ و زمان دقیق برگزاری کنفرانس الکترونیک آرتز در E3 2018 اعلام شد

پس از آنکه دو شرکت بزرگ مایکروسافت و بتسدا تاریخ و زمان دقیق برگزاری کنفرانس اختصاصی خود در نمایشگاه E3 2018 را مشخص کردند، حال این بار نوبت به یکی دیگر از شرکت های نامدار صنعت گیمینگ یعنی الکترونیک آرتز رسید تا با اعلام زمان دقیق برگزاری نمایش خود، ضمن اشتراک گذاری برنامه های خود با طرفداران، بازیکنان و علاقه مندان را برای تماشا و حضور در این کنفرانس تشویق و ترغیب کند.

چند سالی است که شرکت الکترونیک آرتز به طور جداگانه مراسم اختصاصی خود را تحت عنوان EA Play پیش از آغاز رسمی نمایشگاه E3 برگزار می کند و در آن به معرفی بازی های جدید و انتشار اطلاعات در خصوص بازی های آینده خود می پردازد. به نظر می رسد، این سیاست برای سال جاری میلادی نیز صادق است و EA ساعاتی پیش طی بیانیه ای، تاریخ و زمان دقیق برگزاری رویداد EA Play 2018 یا همان کنفرانس اختصاصی خود در نمایشگاه E3 2018 را اعلام کرد.

بر اساس بیانیه این شرکت، کنفرانس الکترونیک آرتز در E3 2018 ساعت 10:30 دقیقه بعد از ظهر روز شنبه 19 خرداد ماه سال 97 به وقت ایران (ساعت 11 صبح روز 9 ژوئن سال جاری میلادی به وقت PT) در سالن The Hollywood Palladium واقع در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار می شود.

شایان ذکر است؛ کنفرانس الکترونیک آرتز در E3 2018 از طریق پلتفرم های مختلف از جمله توییچ، پلی استیشن نتورک، ایکس باکس لایو و غیره به صورت زنده و رایگان پخش می شود و علاقه مندان می توانند در زمان برگزاری کنفرانس با مراجعه به پلتفرم های مذکور، به صورت زنده این نمایش تماشایی را دنبال کنند. هرچند، رسانه کلیک این نمایشگاه بزرگ و مهم صنعت گیمینگ را به صورت زنده پوشش داده و شما را در جریان جدیدترین اتفاقات و خبرهای مربوطه می گذارد.

متاسفانه با وجود اینکه تاریخ و زمان دقیق برگزاری کنفرانس الکترونیک آرتز در E3 2018 مشخص شده است، لیکن هنوز از برنامه ها و بازی های جدید این شرکت به طور کامل و دقیق اطلاعی نداریم. هرچند، مسئولین و مدیران شرکت الکترونیک آرتز در مصاحبه های گوناگون تا حدودی به نمایش گیم پلی نسخه بعدی بازی Battlefield و Anthem و همچنین معرفی بازی های ورزشی جدید طی این نمایشگاه اشاره کرده اند. البته، بنا به گفته مدیران، این شرکت سورپرایزهایی را هم برای طرفداران و بازیکنان خود در نظر گرفته است که در روز برگزاری این کنفرانس به آن ها پی خواهیم برد.

در ادامه می توانید تاریخ و زمان دقیق برگزاری کلیه کنفرانس های نمایشگاه E3 2018 که تا به امروز توسط منابع رسمی مشخص شده اند را مشاهده کنید. گفتنی است، در صورت انتشار برنامه سایر شرکت ها، لیست زیر در پست های بعدی به‌روز رسانی می شود.

شنبه - 19 خرداد (9 ژوئن)

  • شرکت الکترونیک آرتز - کنفرانس EA Play 2018 - ساعت 10:30 دقیقه بعد از ظهر به وقت ایران

یک شنبه - 20 خرداد (10 ژوئن)

  • شرکت مایکروسافت - ساعت 12:30 دقیقه بعد از ظهر به وقت ایران

دوشنبه - 21 خرداد (10 ژوئن)

  • شرکت بتسدا - راس ساعت 6 قبل از ظهر به وقت ایران

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با کنفرانس الکترونیک آرتز در E3 2018 چیست؟ فراموش نکنید که انتظارات خود از کنفرانس اختصاصی این شرکت بازی سازی و ناشر عناوین ویدیویی را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر