سرورهای EA از دسترس خارج شدند! (به روزرسانی)

این روزها در کشورهای خارجی به دلیل تعطیلات سال میلادی جدید، بسیاری از گیمرها در خانه هایشان مشغول تجربه بازی های ویدیویی هستند.به گزارش کلیک، در حال حاضر بخش چند نفره بازی های ویدیویی از محبوبیت بالایی برخودار است و بیشتر گیمرها سعی می کنند بازی ها را به صورت چند نفره (مولتی پلیر) بازی کنند. همان طور که اطلاع دارید برای تجربه بخش مولتی پلیر هر بازی، گیمرها باید به سرورهای آن بازی متصل شده تا بتواند با بقیه گیمرها بازی کنند. متاسفانه مدتی پیش سرورهای کمپانی مشهور الکترونیک آرت (EA) دچار مشکل شدند و گویا گیمرها امکان اتصال به این سرورها را ندارند.

سرورهای EA از دسترس خارج شدند! (به روزرسانی)

به گزارش کلیک، در حال حاضر بخش چند نفره بازی های ویدیویی از محبوبیت بالایی برخودار است و بیشتر گیمرها سعی می کنند بازی ها را به صورت چند نفره (مولتی پلیر) بازی کنند. همان طور که اطلاع دارید برای تجربه بخش مولتی پلیر هر بازی، گیمرها باید به سرورهای آن بازی متصل شده تا بتواند با بقیه گیمرها بازی کنند. متاسفانه مدتی پیش سرورهای کمپانی مشهور الکترونیک آرت (EA) دچار مشکل شدند و گویا گیمرها امکان اتصال به این سرورها را ندارند.

کمپانی الکترونیک آرت مدتی پیش در شبکه اجتماعی بزرگ توییتر اعلام کرد که سرورهای بازی الکترونیک آرت با مشکلاتی رو به رو شده اند و این کمپانی در این خصوص به کاربران و گیمرها هشدار داده بود. البته همه بازی های کمپانی الکترونیک آرت با مشکل رو به رو نیستند و گویا هم اکنون امکان اتصال به برخی از عناوین این کمپانی وجود ندارد. متاسفانه الکترونیک آرت لیست بازی هایی که دچار مشکل شده اند را منتشر نکرده است.

وبسایت معتبر گیم اسپات پس از مشاهده این خبر وارد عمل شد و بنا به ادعای این وبسایت، گیم اسپات توانسته به سرورهای نسخه ایکس باکس وان بازی Star Wars Battlefront متصل شود. البته این مشکلات با گذشت زمان خود را بروز می دهند و نمی توان به شکل دقیق مشکلات یک بازی را مشخص کرد.

کمپانی الکترونیک آرت در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد:

در حال حاضر این مشکلات در بخش پشتیبانی و خدمات مشتریان نیز به وجود آمده است. تیم الکترونیک آرت تمام تلاش خود را می کند تا در کمترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده برطرف شود.

- EA Support (@AskEASupport) December 24, 2015

در تعطیلات سال گذشته میلادی (2014) شبکه های بزرگ پلی استیشن نتورک و ایکس باکس لایو مورد حمله هکرهای حرفه ای قرار گرفت و در سال 2014 این شبکه ها میزبان حملات DDoS بودند. حملات DDoS باعث شد که سرورهای ایکس باکس لایو و پلی استیشن نتورک برای مدت چند ساعت از دسترس خارج شوند و طبق برخی گزارش ها، بسیاری از حساب های کاربری گیمرها مورد سرقت قرار گرفت. این گروه هکر مدتی پیش نیز اعلام کرد که در تعطیلات کریسمس سال 2015 نیز قصد حمله به شبکه های گیم را دارد. خوشبختانه تا به امروز این گروه موفق به حمله به این شبکه ها نشده است.

بروز رسانی خبر:

گویا سرورهای کمپانی الکترونیک آرت به حالت قبلی و عادی خود بازگشته اند. البته سرعت پشتیبانی و خدمات گیمرها بسیار پایین است اما به صورت کلی هیچ کدام از سرورهای الکترونیک آرت از نظر قطعی مشکلی ندارند. این خبر مدتی پیش در صفحه رسمی کمپانی بزرگ الکترونیک آرت منتشر شد.

الکترونیک آرت در توییتر نوشت:

تمامی عناوین و بازی های کمپانی الکترونیک آرت قابل دسترس می باشند و گیمرها می توانند این بازی ها را به صورت مولتی پلیر بازی کنند و به سرورهای بازی ها متصل شوند. البته سرعت بخش پشتیبانی و خدمات مشتریان کمی پایین است. برای کمک می توانید با ما تماس بگیرید. https://t.co/5ruQb6pQ7D

- EA Support (@AskEASupport) December 24, 2015

دیدگاه شما در خصوص قطعی سرورهای الکترونیک آرت چیست؟ آیا سرورهای بازی های شما نیز دچار مشکل شده بودند؟ در حال حاضر مشکلات برطرف شده اند؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در همین پست به اشتراک بگذارید.

منبع: وبسایت gamespot

ارسال نظر