بازی EA Sports UFC 3 رایگان می شود

رسانه کلیک - چنانچه علاقه زیادی به بازی های مبارزه ای دارید، فرصت طلایی پیش آمده را از دست ندهید و هم اکنون به تجربه نسخه رایگان بازی EA Sports UFC 3 بپردازید.

بازی EA Sports UFC 3 رایگان می شود

به مناسبت برگزاری رویداد UFC 233 و حضور مبارزات مطرح جهان در این مراسم، شرکت بزرگ و نامدار الکترونیک آرتز فرصت ویژه ای را برای بازیکنان و گیمرهایی که تا به امروز موفق به خرید و تجربه بازی EA Sports UFC 3 نشده اند، فراهم کرده است. این شرکت به تازگی نسخه رایگان و صد البته محدودی را در اختیار دارندگان کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 قرار داده است که این نسخه تنها تا ساعت 21:30 دقیقه روز دوشنبه 20 فروردین ماه سال 97 به وقت ایران (ساعت 1:00 دقیقه بعد از ظهر روز 9 آوریل به وقت EDT) در دسترس خواهد بود.

نکته قابل توجه این است که عضویت کاربران و دارندگان کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در سرویس های ایکس باکس لایو گلد و پلی استیشن پلاس برای تجربه نسخه رایگان بازی EA Sports UFC 3 اجباری است. به عبارت دیگر، درصورتی که جز مشترکین یکی از سرویس های مذکور نباشید، امکان دسترسی به این نسخه وجود ندارد.

نسخه رایگان بازی EA Sports UFC 3

در این نسخه بازیکنان در بازه زمانی ذکر شده می توانند حالت های مختلف بازی EA Sports UFC 3 را تنها به مدت 5 ساعت تجربه کنند و از این عنوان ویدیویی مبارزه ای لذت ببرند. البته گفتنی است، شرکت الکترونیک آرتز فرصت بیشتری را برای کاربران سرویس «الکترونیک آرتز اکسس» (EA Access) فراهم کرده است که بنا به اعلامیه این شرکت، مشترکین سرویس مذکور ضمن دسترسی 5 ساعته به این نسخه، می توانند 5 ساعت دیگر (در مجموع 10 ساعت) نیز این عنوان ویدیویی را به صورت رایگان تجربه کنند.

توجه داشته باشید افراد و بازیکنانی که در طی رویدادهای مختلف گذشته نسخه رایگان بازی EA Sports UFC 3 را تجربه کرده باشند، هم اکنون قادر به شرکت در رویداد مذکور نیستند و امکان دسترسی به نسخه رایگان کنونی بازی برای این دسته از گیمرها فراهم نشده است.

شایان ذکر است؛ عنوان ویدیویی پرطرفدار EA Sports UFC 3 در تاریخ 2 فوریه سال میلادی 2018 (13 بهمن ماه سال 96) بر روی دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شد. به مانند نسخه های پیشین این مجموعه، پی سی بازها کماکان از تجربه این عنوان ویدیویی محروم هستند و شرکت الکترونیک آرتز هنوز برنامه ای برای عرضه بازی بر روی پلتفرم پی سی و حتی کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ ندارد.

حال در پایان این خبر، دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را پس از تجربه نسخه رایگان بازی EA Sports UFC 3 با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر