هدست واقعیت مجازی Eagle کاربر را از حضور اطرافیان باخبر می کند

رسانه کلیک - شرکت های Kopin و Pico به تازگی هدست واقعیت مجازی Eagle را به دنیای تکنولوژی معرفی کردند. هنگام استفاده از این هدست، کاربر به راحتی متوجه حضور اطرافیان می شود.

هدست واقعیت مجازی Eagle کاربر را از حضور اطرافیان باخبر می کند

مدت زیادی از معرفی هدست های واقعیت مجازی می گذرد. این گجت های شگفت انگیز که در پیشرفته ترین نوع خود هدست های تئاتر خانگی نام دارند، دارای یک مشکل بزرگ هستند و آن هم این است که کل صورت کاربر را پوشانده و تقریبا کاربر را از دنیای واقعی غافل می کند؛ به طوری که کاربر ممکن است در جریان اتفاقات پیرامون خود قرار نگیرد.

حال، شرکت های کاپین (Kopin) و پیکو (Pico) برای این مشکل راه حلی پیدا کرده‌اند. محصول مشترک این دو شرکت، هدست واقعیت مجازی Eagle درست همانند یک نمایشگر 80 اینچ عمل می کند و در عین حال هوشیاری کاربر را نسبت به دنیای واقعی اطراف خود حفظ می کند.

سازندگان این محصول می گویند: گرچه کمتر کسی پیدا می شود که حین استفاده از این محصولات تمایلی برای راه رفتن داشته باشد، اما اگر کاربری قصد چنین کاری را داشته باشد، این هدست تئاتر خانگی قادر است حضور افراد نزدیک شما را تشخیص دهد. در نتیجه می توانید در دنیای مجازی به سر ببرید و در عین حال برای سلام کردن به اطرافیانتان پیش قدم شوید.

بدون شک مهمترین مولفه هدست های واقعیت مجازی نمایشگر آنهاست. هدست واقعیت مجازی Eagle از دو نمایشگر اولد 720p در اندازه 0.49 اینچ بهره می برد. ضمن اینکه استفاده از نرخ روشنایی 1000 نیت باعث شده تا به انرژی باتری چندانی نیاز نباشد.

به نظر نمی رسد این هدست تئاتر خانگی مانند هدست Avegant مدل Glyph از نوع تبدیل شونده باشد؛ لذا زمانی که بخواهید فقط به موسیقی گوش دهید، چندان به کارتان نمی آید.

کسانی که برای داشتن این هدست لحظه شماری می کنند، بهتر است صبر کنند چرا که نسخه تکمیل شده این دستگاه ابتدا وارد چین می‌شود و فعلا خبری از عرضه این محصول در کشورهای دیگر نیست.

ارسال نظر