ایرپاد، گجت مستقل شرکت اپل

شرکت اپل چند روز گذشته،  طی کنفرانسی گوشی های iPhone 7 و iPhone 7 Plus را معرفی کرد. این گوشی با خصوصیات متفاوت خود چشم های بسیاری را به خود جلب کرده است. خصوصیات متفاوتی از ضد آب و ضد خاک بودن این گوشی هوشمند تا عمر باتری و ایرپادهای بی سیم.

ایرپاد، گجت مستقل شرکت اپل

به گزارش کلیک، این روزها تب و تاب گوشی های تازه رونمایی شده شرکت اپل همه جا را فرا گرفته است. از سایت های خبری گرفته تا شبکه های اجتماعی. بیشترین موضوع بحث در این میان نیز ویژگی های منحصر بفردیست که شرکت اپل برای گوشی های خود در نظر گرفته است. قابلیت ضد آب و ضد خاک بودن گوشی ها، ویژگی های خاص در تعبیه دوربین تا تفاوت در طول عمر باتری و همچنین سبک شارژگیری این گوشی ها موضوع روز اکثر محافل خبریست.

به تمامی ویژگی های عنوان شده می توان یک گجت دیگر را نیز اضافه کرد، که همراه گوشی های iPhone 7 و iPhone 7 Plus معرفی شده است. ایرپاد (AirPods) یکی از تجهیزاتی ست که به صورت مستقل همراه با دو گوشی جدید شرکت اپل معرفی شده است. این گجت که کارایی شبیه به هندزفری های معمولی و از نوع بی سیم را دارد، یکی از موضوعات پیچیده و قابل بحث این روزهای کاربران است.

بسیاری بر این اعتقادند با وجود تغییر فیزیکی اعمال شده بر روی گوشی های iPhone 7 و iPhone 7 Plus و نبودن پورت مخصوص هندزفری (headphone jacks) این گجت همراه با گوشی های شرکت اپل عرضه خواهد شد. اما کارشناسان فروش شرکت اپل با بررسی ایمیل ها و نظرات دریافتی از کاربران، اذعان داشتند: « با توجه به تغییرات اعمال شده و حذف پورت headphone jacks، این گوشی ها حاوی یک ست هندزفری بی سیم با نام (EarPods) که از طریق وای فای به گوشی ها و همچنین گجت های دیگر اپل با مشخصات (iOS 10, watch OS3 or macOS Sierra) قابل اتصال خواهد بود به دست کاربران خواهد رسید.» گجت ایرپاد همچنین به عنوان یک گجت مستقل از گوشی های iPhone 7 و iPhone 7 Plus نام گرفته است که به صورت جداگانه و با پرداخت مبلغ ۱۵۹ دلار تا اواخر ماه اکتبر قابل دسترس خواهد بود. این هندزقری بی سیم قابل اتصال به دیگر محصولات شرکت اپل با سیستم عامل های (iOS 10, watch OS3 or macOS Sierra) خواهد بود.

این دو گوشی هوشمند که به تازه گی توسط شرکت اپل معرفی شده اند انتقادات بسیاری را در میان مجامع فناوری به خود جلب کرده اند. از تغییرات فیزیکی تازه این محصولات گرفته تا هندزفری مدرن این گوشی ها. باید دید واکنش کاربران در استفاده با این دو محصول تازه شرکت اپل چه خواهد بود.

ارسال نظر