لامپ های هوشمند شنونده در راه هستند

کمپانی سنگلد در سالهای اخیر لامپ های هوشمندی ساخته که به یک اسپیکر یا بلندگو مجهز و سخنگو بوده، ولی قدم بعدی و نوآوری این کمپانی ساخت لامپ هایی است که علاوه بر سخنگو بودن قادر به شنیدن نیز باشد.

لامپ های هوشمند شنونده در راه هستند

GB-Sengled-Voice-bulb

به گزارش کلیک، مدل اولیه این محصول با اسم لامپ سخنگوی LED شناخته می شود و کمپانی سنگلد بیان کرد که قیمت اولیه این لامپ برابر با قیمت فروش لامپ LED سخنگو در 6 ماه اول سال گذشته باشد تا با توجه به بررسی های انجام شده توسط تیم فروش و بازرگانی قیمت جدید آن برآورد شود. قیمت لامپ سخنگو یا نسخه ی قبلی لامپ سنگلد حدودا با $ 60 یا £ 40 یا 85 دلار استرالیا به فروش میرسید.
با توجه به اسم انتخابی برای این محصول شما میتوانید با لامپ صحبت کنید و با استفاده از فرمان های صوتی از آن استفاده کنید. برای مثال شما میتوانید به لامپ بگویید که خاموش یا روشن شود و یا به لامپ بگویید که چه موزیکی به عنوان آهنگ پیش زمینه در فضای اتاق و یا سالن شما پخش کند.
از کمپانی سنگلد سوال شد که چطور میشود از لامپ و فرمان های صوتی استفاده کرد؟
هنوز جواب مشخصی برای این سوال ارائه نشده و اعضای تیم فنی ساخت لامپ بیان کردند که دو گزینه برای لامپ وجود دارد که با گفتن دو کلمه یعنی Alexa و یا OK Google، قسمت فرمان صوتی لامپ را فعال و آماده فرمان پذیری کنند. در حال حاضر کمپانی در حال انتخاب یک کلمه برای شروع و آماده سازی لامپ برای فرمان پذیری صوتی است.
این نوع لامپ های جدید که از خاصیت شنیدن برخوردار هستند به یک ویژگی منحصر به فرد دیگر نیز دارند که وجود سنسور دود و صدای گریه ی بچه است. به این منظور که اگر سنسور های موجود در لامپ صدای گریه بچه و یا دود را حس کنند از طریق وای فای به شما هشدار داده می شود. در صورت هشدار دود که مشخصا باید اقدامات لازم را انجام دهید تا از انتشار بیشتر دود و یا آتش سوزی جلوگیری کنید ولی در صورت مشاهده ی هشدار گریه ی بچه شما به لامپ دستور می دهید که برای فرزندتان لالایی پخش کند و نی نی کوچولوی شما به خواب راحت خود ادامه دهد.
کمپانی سنگلد تنها شرکتی نبود که این نوع لامپ ها را ارائه کرد، بلکه در نمایشگاه کاربران تجهیزات الکترونیکی در لاس وگاس، کمپانی سونی از یک لامپ با قابلیت پخش موسیقی رونمایی کرد و البته که این لامپ از قابلیت فرمان پذیری صوتی برخوردار نبود.
علاوه بر لامپ سخنگوی شنونده، کمپانی سنگلد از یک محصول جدید مرتبط با لامپ هوشمند خود رونمایی کرد که قابلیت اتصال و هماهنگی پیغام های صوتی از طریق تلویزیون را دارد و دیگر نیاز به حضور شما کنار لامپ نیستکه به آن فرمان صوتی بدهید و از طریق تلویزیون می توانید این کار را انجام دهید و این سخت افزار کاملا فرمان شما بین تلویزیون و لامپ را هماهنگ سازی می کند. هنوز از قیمت نهایی این محصول اطلاعاتی در دست نیست.

ارسال نظر