قابی برای شارژ، هات اسپات و دو سیم کارتی کردن آیفون

برای تلفن هوشمندی که همه کار می کند نیاز به قابی هست که حتی کارهای بیشتری بکند، مثلا تنها آیفون شما را به دو آیفون تبدیل کند! با کریمستون تو (Krimston Two) آشنا شوید، راهی برای داشتن دو سیم کارت در آیفون.

قابی برای شارژ، هات اسپات و دو سیم کارتی کردن آیفون

به گزارش کلیک، این دستگاه کوچک هوشمند آیفون های ۶ و ۶اس را قادر می سازد تا دو خط تلفن داشته باشند، یعنی فعالیت هم زمان دو سیم کارت.

بهترین راه حل برای آیفون هایی که در سراسر دنیا می گردند و به صورت مداوم باید سیم کارت آن ها به خاطر محل جغرافیایی صاحب آن عوض شود این قاب آیفون است که نه تنها اجازه داشتن استفاده هم زمان از چند سیم کارت را به کاربر می دهد بلکه به عنوان یک اینترنت هات اسپات هم عمل می کند و با داشتن باتری شارژ بیشتری را هم برای آیفون مهیا می کند.

فواد فتال، مدیر کریمستون می گوید: این محصول برای دارندگان آیفون که سفر های زیادی هم می کنند ایده آل است. ما سختی همراه داشتن چند تلفن برای کار، مسافرت، اینترنت و فراغت را از بین می بریم.

ارزش اصلی پشت این محصول کارکرد قابل گسترش آن است. با استفاده از نرم افزار همراه کریمستون تو شما قادر خواهید بود تمامی اطلاعات سیم کارت اصلی خود مانند تلفن ها و پیام های کوتاه را حتی در حالی که از سیم کارت ثانویه استفاده می کند در دسترس داشته باشید. همچنین این محصول فعالیت اینترنت شما را کنترل می کند و سیگنال وای فای را به اندازه نیاز تنظیم می کند تا لازم نباشد بی دلیل باتری خود را برای اینترنت هدر دهید.

photo-original

برای سرمایه گذاری تولید این محصول در حال حاضر ۲۲۳ نفر حدود یک سوم مبلغ صد هزار دلاری مورد نیاز را در کیک استارتر تامین کرده اند و این در حالی است که هنوز ۲۲ روز فرصت برای تامین این مبلغ باقی مانده است.

در حال حاضر با ۹۹ دلار می توان به صورت پیش خرید صاحب یکی از این قاب ها شد که قرار است در ماه جولای به خریداران تحویل داده شوند. همچنین از ماه نوامبر امسال هر دستگاه به قیمت ۱۹۹ دلار در بازار ها موجود خواهد بود.

منبع : digitaltrends

ارسال نظر