کد خبر:1350333
اشتراک گذاری
مرتب‌سازی نظرها براساس:

در دی‌ماه خانه در کدام مناطق تهران ارزان شد؟

در دی‌ماه خانه در کدام مناطق تهران ارزان شد

با توجه به اینکه تازه‌ترین آمار حاکی از تداوم افزایش قیمت و تعداد معاملات مسکن در تهران طی دی‌ماه است، در این ماه قیمت خانه در ۸ منطقه تهران کاهشی و در ۱۴ منطقه دیگر افزایشی بوده است.

بر اساس آخرین آمارها، متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران طی دی‌ماه به ۳۲ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان رسیده که نسبت به ماه قبل و مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۱.۱ و ۲۰.۳ درصد افزایش یافته است.

همچنین تعداد معاملات انجام شده در این ماه حدود ۹.۸ هزار فقره بوده که در مقایسه با ماه قبل ۰.۵ درصد زیاد شده است که در این بین، بررسی جزئیات متوسط قیمت هر متر خانه و تعداد معاملات انجام شده در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران نشان می‌دهد که بیشترین قیمت هر متر خانه ۷۰ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان در منطقه ١ و کمترین آن با ۱۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان در منطقه ۱۸ بوده است.

در دی‌ماه خانه در کدام مناطق تهران ارزان شد

علاوه بر این، در دی‌ماه امسال در مناطق ۱ و ۱۸ تهران به ترتیب معادل ۳۴۷ و ۲۸۳ فقره خانه معامله شده است.

بررسی تفاوت متوسط قیمت مسکن در مناطق ۲۲ گانه تهران در دی نسبت به آذر‌ماه سال جاری بیانگر این است که ۱۴ منطقه از تهران با افزایش قیمت مسکن در ماه موردنظر مواجه شده‌اند که در این بین، به ترتیب مناطق ۳، ۱۶ و ۱۹ بیشترین افزایش قیمت را داشته‌اند.

 علاوه بر این، مسکن در دی‌ماه سال جاری در 8 منطقه دیگر تهران نسبت به آذرماه کاهش قیمت داشته‌ که شامل مناطق ۲، ۴، ۶، ۷، ۱۱، ۱۲، ۱۸، ۲۰ می‌شود. 

از سوی دیگر تعداد معاملات مسکن در دی‌ماه سال جاری نسبت به آذرماه در ۱۵ منطقه تهران افزایشی بوده و در 7 منطقه دیگر کاهشی بوده که کم‌ترین تعداد معامله مسکن به منطقه ۱۹ با ۹۳ معامله و بیشترین تعداد معامله نیز به ترتیب به مناطق ۵، ۱۰، ۴ و ۲ مربوط می‌شود که هریک به ترتیب  ۱۴۵۴، ۹۸۰، ۸۶۴ و ۷۵۲ معامله مسکن داشته‌اند.

مناطق ۸، ۹، ۱۰، ۱۴، ۱۹ و ۲۱ با کاهش تعداد معامله مسکن در این ماه مواجه شده‌اند.

منبع: ایسنا

نظرها

سر‌خط آخرین خبرها

خبرهای بیشتر
کاربردی ترین کلیدهای میانبر در سیستم عامل مک (MacOs)
کاربردی ترین کلیدهای میانبر در سیستم عامل مک (MacOs)

اگر از کاربران حرفه ای مک بوک های اپل هستید، پیشنهاد می کنیم مطلب کاربردی...

مشخصات و قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 11 تی پرو
مشخصات و قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 11 تی پرو

ردمی نوت ۱۱ تی پرو پلاس با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و فناوری شارژ ۱۲۰ واتی معرفی شد.

چند درصد گوشی های ایران متعبق به برند اپل، سامسونگ و شیائومی هستند؟
چند درصد گوشی های ایران متعلق به برند اپل، سامسونگ و شیائومی هستند؟

به دنبال خبری که طی این چند روز مبنی بر ممنوعیت واردات گوشی‌های اپل مطرح شد،...

همکاری شیائومی و لایکا برای ساخت گوشی های با کیفیت دوربین بالا

شرکت شیائومی، یکی از سازندگان لوازم الکترونیکی از همکاری با سازنده دوربین...

امکان ثبت سفارش آیفون در سامانه همچنان وجود ندارد

با وجود اعلام آزادسازی سفارش قانونی واردکنندگان، ثبت سفارش جدید آیفون...

کلیپی عجیب از لامبورگینی که قوانین جاذبه را نقض کرد
کلیپی عجیب از لامبورگینی که قوانین جاذبه را نقض کرد

در ساعات گذشته کلیپی در فضای مجازی وایرال شده که یک لامبورگینی را با سرعت...

لیست همه گوشی های آیفون که iOS 16 را می پذیرند

به زودی سیستم عامل جدید اپل منتشر خواهد شد اما اطلاع دقیقی از اینکه کدام گوشی...

NVIDIA & ASUS ROG Introduce The World’s First G-SYNC 500 Hz Gaming Display: ROG Swift 500 Hz Features Reflex Optimizer For Hardcore E-Sports Gamers
ROG Swift 500 | سریعترین نمایشگر گیمینگ جهان

سریعترین نمایشگر G-SYNC جهان، یعنی ROG Swift 500 هرتز که حاصل همکاری انودیا و ایسوس...

10 ترفند طلایی برای لایو اینستاگرام (فروشتان بیشتر کنید)

ترفندهای طلایی لایو اینستاگرام: اگر تا به حال از تاثیر ارتباط مستقیم با...

اپیک گیمز نه تنها بر سر حق پردازش پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای خود در بازی محبوب فورتنایت، با فروشگاه‌های اپلیکیشن مبارزه می‌کند، بلکه از طریق Bandcamp، شرکت موسیقی اینترنتی Epic که در ماه مارس آن را خریداری کرد، با غول‌های فناوری مبارزه کرده است. . ماه بعد، Epic دستوری را ارائه کرد و از آن درخواست کرد که به Bandcamp اجازه دهد تا به طور معمول به فعالیت خود ادامه دهد، به جای اینکه مجبور شود سیستم پرداخت خود Google را که اکنون از طریق تغییر سیاست لازم است، یا خطر اخراج از فروشگاه Google Play را اتخاذ کند. در روز جمعه، Bandcamp در این جبهه پیروز شد و این توانایی را به دست آورد تا به صورت قانونی سیستم پرداخت موجود خود را بر روی دستگاه‌های اندرویدی تا زمانی که پرونده Epic با گوگل حل و فصل شود، طبق توافق دادگاه جدید، ادامه دهد. Bandcamp گفت، این بدان معناست که طرفداران Bandcamp می توانند مانند سال 2015 با خرید موسیقی و کالا از هنرمندان مورد علاقه خود در دستگاه های اندرویدی حمایت کنند و هنرمندان همان درصد فروش را طبق معمول دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، Google نمی‌تواند برنامه Bandcamp را از فهرست فروشگاه Google Play حذف کند، یا به‌عنوان بخشی از توافق‌نامه جدید، توزیع به‌روزرسانی‌های برنامه‌اش را به تأخیر بیندازد یا امتناع کند. Bandcamp همچنین گفت که اکنون 10٪ از درآمد حاصل از فروش دیجیتال را در دستگاه های اندرویدی تا زمانی که شکایت اپیک با گوگل قطعی شود، در امان نگه می دارد. در آن مرحله، دادگاه بر اساس اینکه سیستم پرداخت گوگل را ضدرقابتی است، تعیین خواهد کرد که آیا خود یا گوگل آن وجوه را دریافت خواهد کرد. خود رقم 10 درصد - که نشان دهنده کمیسیون هایی است که Bandcamp در غیر این صورت باید به گوگل بپردازد - کمی غیر معمول است. کمیسیون معمولی Google برای خریدهای درون برنامه ای برای اکثر توسعه دهندگان Google Play از 15٪ تا 30٪ متغیر است. اما گوگل در ازای دریافت امتیازات دیگر، به Bandcamp هزینه کاهش یافته 10 درصدی را پیشنهاد داد. با وجود پیشنهاد ویژه، Bandcamp استدلال کرد که این هنوز خیلی زیاد است، زیرا "Epic را مجبور می کند تا مدل تجاری فعلی Bandcamp را تغییر دهد یا در غیر این صورت تجارت Bandcamp را با ضرر طولانی مدت اداره کند." در بیانیه‌ای که ماه گذشته در وبلاگ Bandcamp منتشر شد، Ethan Diamond، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران Bandcamp توضیح داد که این شرکت باید «هزینه‌های Google را به مصرف‌کنندگان منتقل کند (آندروید را به پلتفرمی کمتر جذاب برای طرفداران موسیقی تبدیل می‌کند)، هزینه‌ها را به آنها منتقل می‌کند. به هنرمندان (که ما هرگز انجام نمی دهیم)، به طور دائم کسب و کار Android خود را با ضرر اداره کنیم، یا فروش دیجیتال را در برنامه Android خاموش کنیم، تا با تغییرات خط مشی جدید Google در مورد خریدهای درون برنامه مطابقت داشته باشد. او همچنین اشاره کرد که Bandcamp سال‌ها از سیستم پرداخت خود استفاده کرده است، مطابق با راهنمایی‌های قبلی گوگل که موسیقی دیجیتال را از تحمیل سهم درآمد معاف می‌کرد. Bandcamp تنها شرکتی نیست که در میان دعواهای حقوقی ضد انحصار به چنین توافقی با Google بر سر خریدهای درون برنامه ای رسیده است. همچنین روز جمعه، Match Group غول دوستیابی سازش مشابهی را با Google انجام داد که در نتیجه Match دستور منع موقت خود را علیه Google پس گرفت. طبق شرایط قرارداد خود، گوگل موافقت کرد که برنامه های Match Group را از فروشگاه Play به دلیل ارائه گزینه های پرداخت جایگزین رد یا حذف نکند و Match گفت که تا سقف 40 میلیون دلار را در یک حساب امانی به جای پرداخت کمیسیون خود به Google برای این کار قرار می دهد. -پرداخت های برنامه در خارج از سیستم پرداخت Google Play انجام می شود.
اپیک گیمز | اولین شرکتی که پرداخت درون برنامه ای گوگل را دور زد

به نظر می رسد اپیک گیمز در دادگاه حقوقی با گوگل برنده شده و به عنوان اولین...