مهلت لغو سفارش فروش سهام عدالت تمدید شد

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با انتشار اطلاعیه‌ای از مهلت لغو سفارش فروش سهام عدالت تا پایان هفته جاری خبر داد.

مهلت لغو سفارش فروش سهام عدالت تمدید شد

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با انتشار اطلاعیه‌ای از امکان لغو فروش سهام عدالت تا پایان هفته جاری خبر داد.

در اطلاعیه این شرکت آمده است:

«آن دسته از مشمولان سهام عدالتی که سفارش فروش سهام خود را در ماه‌های گذشته در درگاه‌های الکترونیکی شرکت‌های کارگزاری و یا سیستم بانکی ثبت کرده‌اند اما با توجه به تغییرات قیمتی ایجاد شده از روز ثبت سفارش تاکنون قصد انصراف دارند، تنها تا پایان هفته جاری (۵ شهریور ماه ۱۴۰۰) مهلت دارند سفارش‌های خود را لغو کنند.

بدیهی است سهامدارانی که سفارش‌های فروش سهام عدالت خود را لغو نکنند، سفارش‌های قبلی آن‌ها معتبر بوده و برای فروش اعمال خواهد شد.

همچنین مرکز تماس ذی‌نفعان بازار سرمایه با شماره ۱۵۶۹ آماده پاسخگویی به سوالات سهامداران سهام عدالت است.»

گفتنی است افراد می‌توانند درخواست فروش سهام عدالت خود را با مراجعه به کارگزاری و یا بانکی که درخواست خود را ثبت کردند، لغو کنند. همچنین افراد می‌توانند با مراجعه به وب سایت sahamedalat.ir و استفاده از گزینه انصراف، نسبت به انصراف از فروش سهام عدالتی که درخواست آن را قبلاً ثبت کرده‌اند، اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: فروش سهام عدالت از چه زمانی آغاز می‌شود؟

ارسال نظر