بیت کوین به قیمت 100 هزار دلار خواهد رسید

مایک مک‌گلون، استراتژیست کالای بلومبرگ اظهار داشت که افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا (فدرال رزرو) به افزایش قیمت بیت کوین تا 100 هزار دلار کمک شایانی خواهد کرد.

بیت کوین به قیمت 100 هزار دلار خواهد رسید

مایک مک‌گلون، تحلیلگر ارشد بلومبرگ در مصاحبه‌ جدید خود به این موضوع می‌پردازد که چگونه طوفان تنش‌های ژئوپولتیک، افزایش قیمت نفت و سیاست‌های پولی داخلی آمریکا زمینه را برای یک رکورد قیمتی جدید در بیت کوین فراهم می‌کند.

«این مهم‌ترین جرقه‌ برای رکود اقتصادی است. من هرگز چیزی به این شدت ندیده بودم.»

این کارشناس عقیده دارد بازار سهام با هربار افزایش نرخ بهره حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد اصلاح می‌کند و در شرایطی که فدرال رزرو قصد افزایش نرخ بهره در تعداد بالا را دارد این موضوع باعث ضربه به بازار می‌شود.

او عقیده دارد بیتپ کوین همبستگی خود با بازار سهام را از دست می‌دهد و تاثیر افزایش نرخ بهره روی این ارز دیجیتال کاهش پیدا می‌کند. او می‌گوید: در زمان روند نزولی بازارها به دلیل افزایش نرخ بهره، این واقعیت که بیت کوین کمتر از نزدک افت می‌کند نشانه جدا شدن این رمزارز از بازار است.

حالا بورس نزدک ۱۷ درصد کاهش می‌یابد اما بیت کوین ۱۵ درصد. این موضوع خیلی مهم است چون قبلا این رمزارز نوسان منفی بسیار بیشتری داشت.

مک‌گلون در مصاحبه گفت: به نظر می‌رسد بیت کوین به یک دارایی پرریسک تبدیل می‌شود و به زودی ۱۰۰ هزار دلار را پشت سر می‌گذارد.

«آنچه من درک می‌کنم این است که بیت کوین رشد می‌کند. حالا ممکن است قبل از آن به ۳۰ هزار دلار برسد اما بیت کوین راه خودش را می‌رود. من براساس عرضه و تقاضا و پذیرش فکر می‌کنم رسیدن به ۱۰۰ هزار دلار فقط مساله زمان است.»

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر