توکن سوزی گسترده شیبا اینو هنوز ادامه دارد

فقط تا روز 12 ماه مارس، بیش از 140 میلیون توکن شیبا اینو توسط حساب توییتر shib-superstore به سبد توکن‌هایی که سوزانده خواهند شد، اضافه شده است.

توکن سوزی گسترده شیبا اینو هنوز ادامه دارد

توکن سوزی گسترده شیبا اینو

ارز دیجیتال شیبا یکی از فعال‌ترین جوامع را در میان ارزهای دیجیتال دارد. جامعه این ارز دیجیتال به طور مرتب توکن‌سوزی می‌کنند. اگرچه ارزش شیباهایی که نابود شد چندان چشم‌گیر نیست، اما در بلندمدت تاثیر زیادی روی ارزش این ارز خواهد داشت.

دیروز رسانه U.Today گزارش داد که ۱۴۰ میلیون شیبا برای نابودی در اختیار یک تیم فعال در این حوزه قرار گرفت. بر اساس گزارش این رسانه، در ماه فوریه و مارس حدود نیم میلیارد شیبا از بین می‌رود.

همچنین دیروز ۱۱ میلیون شیبا از عرضه در حال گردش خارج شد و ۱۴۰ میلیون شیبای دیگر هم به زودی از دور خارج می‌شود.

بیشتر بخوانید: روش‌هایی برای کاهش عرضه ارز دیجیتال؛ بای بک و توکن سوزی چیست؟

حساب کاربری shib-superstore دیروز در توئیتر اعلام کرد مقدار زیادی شیبا به ارزش ۳۱۵۹ دلار برای توکن‌سوزی ماهانه شیبا جمع‌آوری کرده است.

این حساب کاربری اعلام کرد در کل حدود نیم میلیارد شیبا برای سوزاندن در ۱۵ ماه آماده کرده است. معدل دلاری این مقدار توکن شیبا عدد دندان‌گیری نیست اما اگر توکن‌سوزی در بلندمدت ادامه داشته باشد به افزایش قیمت کمک می‌کند.

مجور برنر، یک شرکت تولید و توسعه بازی‌های موبایل است که در حوزه از بین بردن ارز دیجیتال شیبا هم فعالیت می‌کند. این تیم دیروز گزارش داد که ۱۱ مییلون شیبا در پنج تراکنش به آدرس‌های مرده انتقال پیدا کرده است. آن‌ها انتظار دارند این اقدام در بلندمدت تاثیر مثبتی بر قیمت شیبا داشته باشد.

همچنین بخوانید: همه چیز در مورد ارز دیجیتال کیشو اینو | KISHU INU

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر