خروج اتریوم از صرافی‌ها به اوج خود در سال 2022 رسید

خروج زیاد از صرافی‌ها نشان می‌دهد که معامله‌گران به دنبال فروش نیستند و این اتفاق معمولا سیگنالی مثبت تلقی می‌شود.

خروج اتریوم از صرافی‌ها به اوج خود در سال 2022 رسید

بیش از 500 میلیون دلار اتریوم در روزهای اخیر از صرافی‌های رمزارز خارج شده است. به نظر می‌رسد که تحلیلگران در انتظار رشد قیمت، می‌خواهند اتریوم خود را نگه‌دارند و قصد فروش ندارند.

این داده‌ها توسط شرکت تحلیلگر بازار رمزارزها IntoTheBlock جمع‌آوری شده است. بنا به گزارش این شرکت، در روز سه‌شنبه، 180 هزار اتریوم از صرافی‌ها خارج شده است. این مقدار خروج از ماه اکتبر سال گذشته دیده نشده است و در آن زمان نیز، موجب رشد 15 درصدی قیمت اتریوم در طی 10 روز شد.

این بار نیز قیمت اتریوم به این حجم از خروج واکنش مشابهی داشت. اتریوم در تاریخ 15 مارس به قیمت 2500 دلار مبادله می‌شد، اما در هنگام نوشتن این مطلب قیمت اتریوم 2934 دلار است.

رشد 17 درصدی اتریوم در تنها 4 روز بسیار قابل‌توجه است؛ زیرا اتریوم و اولنچ (AVAX) تنها ارز دیجیتال از میان 10 رمزارز برتر بازار هستند که در روزهای اخیر رشد دورقمی داشته‌اند.

داده‌های شرکت تحلیل بلاک چین Chainalysis نیز آمار IntoTheBlock را تأیید می‌کند. شرکت Chainalysis حداکثر میزان خروجی اتریوم از صرافی‌ها را تا 352،317 اتر اعلام کرده است، البته باید توجه داشت که این شرکت بازه بزرگتری برای داده‌های خود در نظر می‌گیرد.

به گفته این شرکت، سطوح این‌چنینی خروج از صرافی‌ها سیگنالی مثبت در نظر گرفته می‌شود. «دارایی‌های نگه‌داری شده در صرافی‌ها هنگامی که معامله‌گران بخواهند دارایی‌های خود را بفروشند افزایش پیدا می‌کند.»

شرکت IntoTheBlock همچنین اشاره کرد که 190 هزار اتریوم نیز برای استیکینگ به پلتفرم Lido منتقل شده است. از سوی دیگر، میزان اتر استیک شده در شبکه اتریوم 2 اکنون به 10 میلیون رسیده است که ارزشی برابر با 27 میلیارد دلار دارد.

ناگفته نماند که در هفته اخیر، درست مانند اتریوم، تمام ارزهای دیجیتال حاضر در لیست 10 ارز برتر به جز لونا (LUNA) رشدی بیش از 5 درصد داشته‌اند.

ارسال نظر