هش ریت شبکه بیت کوین رکورد جدیدی ثبت کرد

نرخ هش یا هش ریت شبکه بیت کوین تنها در یک روز شاهد افزایشی 31.69 درصدی بود و از 188.4 اگزاهش بر ثانیه (EH/s) به 248.11 اگزاهش بر ثانیه رسید.

هش ریت شبکه بیت کوین رکورد جدیدی ثبت کرد

شبکه بیت کوین یک رکورد جدید نرخ هش 248.11 میلیون تراهش بر ثانیه را به ثبت رساند که موجب افزایش بیشتر امنیت و تمرکززدایی شبکه می‌شود.

نرخ هش به قدرت محاسباتی موردنیاز تجهیزات کامپیوتری استخراج برای تأیید تراکنش‌ها مربوط می‌شود. افزایش اخیر در هش ریت، امنیت شبکه را در برابر حملات تضمین کرده و از تأیید تراکنش‌های جعلی جلوگیری می‌کند.

پیش‌ازاین، ممنوعیت کلی چین در مورد استخراج و معامله رمزارزها منجر به نگرانی در مورد امنیت شبکه بیت کوین شد، زیرا تا ژوئن سال گذشته 34.25 درصد از کل هش ریت شبکه بیت کوین در این کشور آسیایی قرار داشت.

در نهایت، استخراجگران واقع در چین به کشورهای رمزارز دوست‌تر مهاجرت کردند و نرخ هش شبکه بیت کوین بهبودی سریع را تجربه کرد و حتی از اوج‌های پیشین نیز فراتر رفت.

در حال حاضر استخراجگران ساکن آمریکا با 35.4 درصد، بیشترین سهم را در شبکه بیت کوین دارند.

بسیاری از تحلیلگران و فعالان این صنعت بر این باورند که نرخ هش بیت کوین به افزایش خود ادامه خواهد داد. با وجود هراس سرمایه‌گذاران ناشی از فراز و نشیب‌ها و نوسانات بیت کوین بود، کارشناسان صنعت استخراج اشاره کردند که شبکه بیت کوین به طور قابل‌اثباتی قوی‌تر شده است.

مایکل لویت (Michael Levitt)، مؤسس و مدیرعامل شرکت Core Scienceific، در مصاحبه‌ای با کوین تلگراف اظهار داشت که او به طور کامل پیش‌بینی می‌کند که نرخ هش جهانی بیت کوین به‌صورت تهاجمی افزایش خواهد یافت. بااین‌حال، او اشاره کرد که این رشد به روند قیمت بیت کوین و موفقیت زیرساخت‌های در حال ساخت بستگی خواهد داشت.

ارسال نظر