رکورد قیمت بیت کوین شکسته شد، اما نه آنطور که انتظارش را داشتید!

قیمت بیت کوین در برابر چند ارز فیات اصلی رکورد زد، اما گرایش عموم مردم به این ارز دیجیتال نسبت به اوج آن بسیار پایین است.

رکورد قیمت بیت کوین شکسته شد، اما نه آنطور که انتظارش را داشتید!

بیت کوین در روز 20 اکتبر موفق نشد رکورد تاریخی اوج قیمت خود را بشکند، اما یک رکورد دیگر خریداران را امیدوار کرده است.

در ساعات گذشته قیمت بیت کوین در صرافی بایننس به 64،486 دلار رسید. با این که بیت کوین نتوانست به اوج تاریخی 64،854 دلاری خود برسد، اما پادشاه ارزهای دیجیتال موفق شد بالاترین قیمت بسته‌شدن کندل روزانه خود را با قیمت 64،280 دلار به ثبت برساند.نمودار قیمت بیت کوین

در بازارهای بیت کوین در برابر چندین ارز فیات، از جمله ین ژاپن، دلار استرالیا و یورو، رکوردهای اوج قیمت جدیدی مشاهده شد.

کاربر معامله‌گر محبوب، «Crypto Ed» در توییتر خود نوشت: «هنگامی که قیمت 40 هزار دلار بود، هدف را 73 هزار دلار اعلام کردم، اما حالا هدف را بالاتر می‌بینم و به نظرم موج‌ها را گسترده‌تر خواهیم کرد. به نظرم شانس خوبی برای نگه داشتن قیمت بالای 60 هزار دلار داریم.»

وی افزود: «بدترین حالت ریزش آنی به 58 هزار دلار است، اما این حالت نوید شرایط مساعد برای هفته‌ها و ماه‌های آینده را خواهد داد.»

این روند صعودی جدید به دنبال درج شدن اولین صندوق ETF بیت کوین در آمریکا و موفقیت‌های آن ایجاد شد. این صندوق در اولین روز مبادلات خود توانست 550 میلیون دلار سرمایه جذب کند و 1 میلیارد دلار حجم مبادلات را ثبت کند.

این جو جدید هنگامی که کمبود تمایل و علاقه عموم مردم به بیت کوین نسبت به ماه‌های گذشته را در نظیر می‌گیریم، بسیار عجیب و جالب است.

داده‌ها نشان می‌دهد که صرف‌نظر از سازمان‌ها و نهادها، نسبت به اوایل سال جاری افراد زیادی دغدغه بیت کوین را ندارند.

آمار جستارهای واژه Bitcoin در گوگل آمار جستارهای واژه Bitcoin در گوگل

امتیاز Google Trends حاکی است که اگر اوج جستارهای واژه Bitcoin در اواسط ماه مه را 100 در نظر بگیریم، این میزان در هفته اخیر 36 بوده است.

ارسال نظر