فلوکی اینو، حامی مالی جدید تیم فوتبال ناپولی!

به‌عنوان بخشی از قرارداد حمایت مالی جدید با صدرنشین لیگ سری A فوتبال ایتالیا، لگوی ارز دیجیتال فلوکی اینو در پشت پیراهن بازیکنان ناپولی و روی نمایشگرهای استادیوم این باشگاه نمایش داده خواهد شد.

فلوکی اینو، حامی مالی جدید تیم فوتبال ناپولی!

لوگو ارز دیجیتال فلوکی اینو پشت پیراهن تیم ناپولی

گروه سازنده توکن فلوکی اینو (FLOKI) که از نام سگ ایلان ماسک الهام گرفته، قراردادی را با غول فوتبال ایتالیایی، ناپولی امضا کرده است.

باشگاه ناپولی که سال 1926 تأسیس شد یکی از محبوب‌ترین تیم‌های حرفه‌ای فوتبال در ایتالیا است. این باشگاه تاریخی اولین قهرمانی لیگ سری A خود را در سال 1987 به رهبری دیگو مارادونا، نماد فقید فوتبال جهانی به دست آورد و در حال حاضر در رده اول لیگ برای فصل 2021-2022 قرار دارد.

بر اساس اطلاعیه روز سه‌شنبه ناپولی، لوگوی فلوکی اینو که یک سگ نژاد شیبا اینو را با کلاه وایکینگ‌ها به تصویر می‌کشد، تا پایان فصل جاری در پشت پیراهن‌های تیم ناپولی و بر تابلوهای LED اطراف استادیوم این تیم نمایش داده خواهد شد.

فلوکی اینو چه تیم‌هایی را حمایت می‌کند؟

ناپولی تنها تیم فوتبالی نیست که توسط فلوکی اینو حمایت مالی می‌شود. تیم کرالا بلسترز از سوپر لیگ هند و همچنین کادیز از لا لیگای اسپانیا نیز تحت حمایت فلوکی هستند. به نظر می‌رسد فلوکی اینو نیز جا پای صرافی ارز دیجیتال FTX گذاشته است. این صرافی در سال 2021 قراردادهای مشارکت ورزشی زیادی را به ثبت رسانده است.

گروه سازنده فلوکی اینو از اواخر سپتامبر راهبرد تبلیغاتی جدیدی را آغاز کرده است. این گروه اعلام کرد که تا کنون 1.5 میلیون دلار به کمپین‌های تبلیغاتی اختصاص داده است.

اوایل این ماه، تیم فلوکی اینو همچنین قراردادی را با تایسون فیوری، ستاره بوکس و قهرمان سنگین‌وزن جهان امضا کرد. به‌عنوان بخشی از این معامله تبلیغاتی، فیوری در بازی NFT محور این پروژه، Valhalla حضور خواهد داشت.

پست اینستاگرام تایسون فیوری پست اینستاگرام تایسون فیوری

طبق داده‌های CoinGecko، در 24 ساعت گذشته قیمت FLOKI حدود 12 درصد افزایش‌یافته و به 0.00018840 دلار رسیده است. حجم معاملات این توکن نیز در آن محدوده زمانی حدود 25.2 میلیون دلار بوده است.

ارسال نظر