قیمت بیت کوین امروز 2 دی 1400

بیت‌کوین و اکثر آلت کوین‌های بزرگ در تلاش برای بهبودی هستند تا با قدرت‌نمایی سال را به پایان برسانند.

قیمت بیت کوین امروز 2 دی 1400

قیمت بیت کوین امروز 2 دی 1400 - 23 دسامبر 2021

بیت کوین در تلاش است تا از سطح بحرانی 50 هزار دلاری عبور کند و سال نو را در محدوده‌ای جدید آغاز کند. حرکت صعودی اخیر بیت کوین منجر به افزایش قابل‌توجه شاخص ترس و طمع بیت کوین از 27 به 45 شد که نشان‌دهنده بهبود احساسات است.

فلوری مارکز (Flori Marquez)، بنیان‌گذار BlockFi در مصاحبه اخیر خود گفت که ورود استعدادهای جدید به حوزه، وضوح نظارتی و قیمت‌های بالاتر رمزارزها، می‌تواند منجر به احساس «ترس از دست دادن» (FOMO) شود و پذیرش ارزهای دیجیتال را در سال 2022 تقویت کند.

مارکز اضافه کرد که اکثر مشتریان Blockfi، زمانی که بیت کوین دریافت می‌کنند، آن را به‌صورت نقدی نمی‌فروشند.

خبر مثبت دیگری که می‌تواند پذیرش رمزارزها را تقویت کند، در مورد مرورگر اپرا (Opera) بود. تیم اپرا اعلام کرد که تلفیقی با پلتفرم پالیگان (Matic) ترتیب داده است که در سه ماه اول سال 2022 قابل‌استفاده خواهد شد. میلیون‌ها کاربر اپرا، ابتدا بر روی پلتفرم اندروید و سپس در سایر سیستم‌عامل‌ها، به اکوسیستم Polygon دسترسی خواهند داشت.

آیا بیت کوین و آلت کوین‌های اصلی می‌توانند بهبود خود را در چند روز آخر سال میلادی ادامه دهند؟ پاسخ این سؤال را می‌توانیم در نمودار قیمت بیت کوین بررسی کنیم.

تحلیل نمودار قیمت بیت کوین

نمودار قیمت بیت کوین نمودار قیمت بیت کوین 2 دی 1400

قیمت بیت کوین در 17 دسامبر به زیر میانگین متحرک ساده 200 روزه (SMA) (47259 دلار) رسید، اما فروشندگان نتوانستند از این فرصت استفاده کنند و قیمت را به بیشتر کاهش دهند. این نشان می‌دهد که فروش در سطوح پایین‌تر کاهش یافته است.

خریداران نیز در 21 دسامبر موفق شدند قیمت را به بالای میانگین متحرک 200 روزه بازگردانند، اما بازیابی در سطح میانگین متحرک نمایی 20 روزه (EMA) (49517 دلار)، با مقاومت سنگینی مواجه است. این نشان می‌دهد که فروشندگان هنوز تسلیم نشده‌اند و با هر افزایش قیمت جزئی، بیت کوین خود را نقد می‌کنند.

اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد، فروشندگان دوباره سعی خواهند کرد قیمت را به زیر میانگین متحرک 200 روزه برسانند. در این صورت هدف بعدی آن‌ها منطقه حمایت قوی در 42،000 و 39،600 دلار خواهد بود.

در عوض، اگر خریداران قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسانند، جفت ارز بیت کوین - تتر می‌تواند به 52 هزار دلار نیز برسد. این سطح ممکن است به‌عنوان یک مانع عمل کند، اما اگر خریداران قیمت را از آن فراتر ببرد، هدف اصلی مانع 60 هزار دلاری خواهد بود.

ارسال نظر