قیمت بیت کوین امروز 4 آبان 1400

بیت کوین و چندین آلت کوین دیگر در تلاش‌اند تا صعود خود را از سر بگیرند، اما این روند در سطوح بالاتر با مقاومت سنگین توسط فروشندگان روبرو خواهد شد.

قیمت بیت کوین امروز 4 آبان 1400

قیمت بیت کوین امروز 4 آبان 1400

بیت کوین موفق شد به‌سرعت کاهش قیمت به زیر 60 هزار دلار را جبران کند و این سطح را مجددا فتح کرد. تحلیلگران TechDev عقیده دارند که روند قیمت بیت کوین در سال 2021، بسیار مشابه با روند آن در سال 2017 است. اگر باقی سال جاری نیز مانند 4 سال پیش ادامه پیدا کند، می‌توان انتظار رشد فوق‌العاده‌ای را از بیت کوین داشت.

در اقدامی که می‌تواند پذیرش ارزهای دیجیتال را افزایش دهد، انتظار می‌رود مسترکارت امکان اضافه کردن خدمات رمزارزی توسط شرکای بانکی و بازرگانان آن در شبکه‌های پرداختش را اعلام کند. مسترکارت همچنین توسط همکاری با Bakkt، مشتریان آمریکایی خود را قادر به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال کرده است.

آیا اصلاح قیمت بیت کوین پایان یافته و این ارز دیجیتال قصد ثبت رکوردهای جدید را دارد؟ ممکن است بتوانیم پاسخ این سؤال را در تحلیل نمودار قیمت بیت کوین بیابیم.

تحلیل نمودار قیمت بیت کوین

نمودار قیمت بیت کوین نمودار روزانه قیمت بیت کوین

سایه طولانی در کندل استیک روزهای 23 و 24 اکتبر نشان می‌دهد که خریداران به سرسختی از سطح 60 هزار دلار حمایت می‌کنند. در واکنش به این رفتار، بیت کوین رشد خود را از سر گرفته و اکنون تلاش می‌کند تا سطوح مقاومت سربار 64،854 دلاری و 67 هزار دلاری را به چالش بکشد.

صعودی بودن میانگین متحرک نمایی 20 روزه (58،794 دلار) و همچنین بالاتر از 50 بودن شاخص قدرت نسبی (RSI) حاکی از کنترل خریداران بر بازار است. شتاب صعودی می‌تواند بیت کوین را تا سطح 67 هزار دلار هدایت کند. تصاحب این سطح می‌تواند درها را برای رشد تا 75 هزار دلار و یا حتی هدف 85،756 دلار باز کند.

اگر قیمت نتواند سطح مقاومت سربار را بکشند و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 نزول کند، پیش‌بینی صعود نقض خواهد شد. در این صورت فروش عمده در بازار به راه خواهد افتاد می‌توان انتظار ریزش بیشتر تا سطح میانگین متحرک 50 روزه (51،160 دلار) را نیز داشت.

بیشتر بخوانید: آغاز معاملات صندوق ETF بیت کوین پرو شرز از روز دوشنبه

ارسال نظر