مدیر اجرایی گلدمن ساکس به صرافی کوین بیس پیوست

اخیرا تعداد زیادی از «گرگ‌های وال‌استریت» در حال خروج از بازارهای مالی سنتی و وارد شدن به حوزه رمزارزها هستند. یکی از مدیران اجرایی غول بانکداری، گلدمن ساکس، آخرین فردی است که از وال‌استریت خارج شده است.

مدیر اجرایی گلدمن ساکس به صرافی کوین بیس پیوست

یکی از مدیران باسابقه گلدمن ساکس به نام راجر بارلت (Roger Barlett) که 15 سال در این بانک سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کرد، اخیرا از این شرکت خارج شد و در صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال، کوین بیس کار می‌کند.

بارلت در گلدمن ساکس رده‌های زیادی را طی کرده بود و آخرین موقعیت وی مدیرکل امور بازارهای جهانی بود. او در صرافی کوین بیس به‌عنوان معاون رئیس و مدیرکل امور مالی جهانی فعالیت خواهد کرد.

راجر بارلت روز جمعه در صفحه LinkedIn خود نوشت: «ماموریت ایجاد آزادی اقتصادی، از آن دسته فرصت‌ها است که تنها یک بار در زندگی اتفاق می‌افتد، بنابراین تصمیم گرفتم که به کوین بیس بپیوندم.»

غول رمزارزی آمریکا، کوین بیس به طور پیوسته نیروی کار خود را در سال گذشته افزایش داده است. روند استخدام تهاجمی این شرکت، تعداد کارکنان را بین سال 2020 و 2021 سه برابر کرده است. کوین بیس تعداد کل کارکنان خود را در پایان سال میلادی اخیر، 3730 نفر گزارش کرد.

برخی از این کارکنان جدید از حوزه‌های مالی سنتی (TradFi) استخدام شده‌اند. در ابتدا سال جاری، این صرافی یکی از کارکنان سابق سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) را برای رهبری بخش سیاست عمومی خود بکار گرفت.

باتوجه‌به گزارش درآمد سه ماه آخر سال 2021 که در روز پنج‌شنبه منتشر شد، کوین بیس هنوز برای اضافه‌کردن کارکنان بیشتر برنامه دارد و گزارش حقوق و دستمزد کوین بیس نشان داد که هدف این شرکت، رسیدن به 6000 کارمند تا پایان سال جاری است.

شاید برایتان جالب باشد: صرافی کوین بیس هک شد! | دزدیده شدن دارایی 6000 کاربر

ارسال نظر