اداره برق برای معرفی مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز پاداش تعیین کرد

رسانه کلیک – بیش از ۲ هزار دستگاه غیرمجاز رمزارز در بزرگ‌ترین عملیات وزارت نیرو از مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز به کمک گزارش‌های مردمی کشف شد. در نظر گرفتن پاداش 10 تا 20 میلیونی برای معرفی این مراکز در پیشرفت چنین عملیاتی بی‌تاثیر نبوده است.

اداره برق برای معرفی مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز پاداش تعیین کرد

به گزارش کلیک، به نقل از ایتنا؛ به گفته سخنگوی صنعت برق کشور، مطابق گزارش‌های مردمی و «در یک عملیات از پیش طراحی‌شده» در یک روز بیش از ۲ هزار دستگاه غیرمجاز رمزارز که در مراکز متعددی نصب‌شده بودند، کشف و جمع‌آوری شد.

مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق کشور از این عملیات به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین عملیات هم‌زمان از پیش طراحی‌شده یاد کرد که با اخذ گزارش‌های مردمی و هماهنگی ۳۵ شرکت توزیع نیروی برق در ۲۶ استان، با همکاری مشترک عوامل حراستی و فنی، نیروی انتظامی و مراجع قضایی به انجام رسید.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند اطلاعات خود درباره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز را در سامانه سمات ثبت کنند تا رسیدگی شود. وی افزود: اطلاعات هم‌وطنانی که گزارش مراکز استخراج غیرمجاز رمز ارز را در این سامانه ثبت می‌کنند، به طور کامل محرمانه باقی خواهد ماند.

ازآنجایی‌که هدف از راه‌اندازی سامانه‌ مدیریت و ارزیابی خدمات برق توانیر (سمات)، اجرای ماده (۲۵) قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و همچنین افزایش رضایت ذینفعان و رعایت حقوق شهروندان در نظام اداری بوده است، ازاین‌روی این نهاد مطابق قوانین، مقررات و ضوابط به شکایت‌ها و درخواست‌های مردم در حوزه‌ خدمات برق رسیدگی می‌کند.

پاداش معرفی مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز به گفته سخنگوی صنعت برق بین 10 تا 20 میلیون تومان خواهد بود.

ارسال نظر