کدام صرافی ارز دیجیتال کمترین کارمزد را دارد؟ | مقایسه کارمزد صرافی های داخلی

یکی از معیارهای ملموسی که می‌توان با آن صرافی های مختلف را مقایسه کرد میزان کارمزد دریافتی آن‌ها است. در این مطلب کارمزد دریافتی صرافی های ایرانی را در یک جدول جمع‌آوری کردیم، تا مقایسه برای شما آسان شود.

کدام صرافی ارز دیجیتال کمترین کارمزد را دارد؟ | مقایسه کارمزد صرافی های داخلی

کدام صرافی کمترین کارمزد را دارد؟

اصلی‌ترین منبع درآمد صرافی های ارز دیجیتال، کارمزدی است که برای مبادلات دریافت می‌کنند. یکی از مهم‌ترین معیارهای سنجش و مقایسه این صرافی ها نیز، همین میزان کارمزد دریافتی برای مبادلات (ترید)، خرید و فروش است. اکثر کاربران که قصد انتخاب صرافی برای تبدیل ریال به رمزارز یا شروع مبادلات را دارند، حتما به فکر مقایسه کارمزد صرافی های مختلف افتاده‌اند.

در این مطلب قصد داریم با جمع‌آوری اطلاعات ارائه‌شده توسط صرافی های داخلی در یک صفحه، مقایسه کارمزد و انتخاب صرافی را برای شما عزیزان ساده کنیم.

لازم به ذکر است که صرافی ها روش‌های متفاوتی برای تعیین سطح کارمزدها در نظر گرفته‌اند، اما ما سعی کردیم با انتخاب سطح‌های مشابه برای تطبیق، مقیاس سنجش را تاحدامکان به یکدیگر نزدیک کنیم.

برای مثال، در بیشتر صرافی ها سطوح مختلف کارمزد بر حسب حجم معاملات در گذشته مشخص می‌شود، اما برخی از صرافی ها سطوح احراز هویت را ملاک قرار می‌دهند. در بعضی از صرافی ها کارمزد مبادلات برای سفارش‌گذار (Maker) و سفارش‌پذیر (Taker) نیز متفاوت می‌باشد.

در جدول زیر کارمزدهای دریافتی 7 صرافی نوبیتکس، رمزینکس، والکس، کوین نیک، اکسیر، تبدیل و پرشین والت را با یکدیگر مقایسه کرده‌ایم. تمام اعداد درج شده در جدول به درصد می‌باشند.

با کلیک روی نام هر یک از صرافی ها در جدول می‌توانید وارد صفحه کارمزدهای آن صرافی شوید و توضیحات دقیق خودشان را مطالعه کنید.

نام صرافی کمینه کارمزد میانه کارمزد بیشینه کارمزد

کارمزد سفارش‌گذار

(Maker)

کارمزد سفارش‌پذیر

(Taker)

تعیین کارمزد بر اساس حجم مبادلات تعیین کارمزد بر اساس سطح احراز هویت
نوبیتکس 0.2 0.25 0.35 0.1 0.15
رمزینکس 0.12 0.25 0.32 0.1 0.1
والکس 0.2 0.3 0.4
کوین نیک 0.13 0.25 0.33
اکسیر 0.1 0.3 0.4 0.05 0.1
تبدیل 0.15 0.25 0.4
پرشین والت 0.1 0.18 0.32 0.13 0.15

پیشنهاد می‌کنیم پیش از انتخاب صرافی و شروع مبادلات، سری به مطالب مقایسه صرافی های ارزهای دیجیتال کلیک بزنید.

مقایسه صرافی های آنلاین خارجی | بهترین صرافی های ارز دیجیتال کدامند؟

امیدواریم مقایسه کارمزد صرافی های ارز دیجیتال برایتان مفید واقع شود و معاملات بسیار خوبی را تجربه کنید. پیشنهادات و نظرات خود را حتما با کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر