اصلاح قیمت بیت کوین می‌تواند طولانی‌تر شود

پیتر برانت (Peter Brandt)، معامله‌گر باسابقه هشدار داده است که اصلاح قیمت‌های بیت کوین در گذشته چندین ماه چند زمان برده است و ممکن است این بار نیز زمان‌بر شود.

اصلاح قیمت بیت کوین می‌تواند طولانی‌تر شود

پیتر برانت، معامله‌گر باتجربه روز پنج‌شنبه به سرمایه‌گذاران رمزارزها هشدار داد که رسیدن بیت کوین به یک اوج تاریخی جدید می‌تواند چندین ماه طول بکشد.

برانت از سال 1975 به معامله در بازارهای مشتقات و فارکس مشغول است. او یک چارتیست خبره و نویسنده کتاب «گزارش فاکتور» است. برانت در بازارهای مختلفی را از جمله قراردادهای آتی DOW، اوراق قرضه، ذرت، نفت خام، گندم اروپایی، اوزاکا داو، دلار آمریکا و شکر فعالیت می‌کند.

او طرف‌داران بیت کوین را که به طور مداوم و صرف‌نظر از قیمت هیجان ایجاد کرده و تبلیغ بیت کوین را می‌کنند، مورد انتقاد قرار داد. برانت در توییتر خود نوشت: «اصلاحات می‌تواند طولانی باشد. به‌جای هیجان دائم، استقامت طولانی باید پیام اصلی باشد.»

وی همچنین با توییت خود یک نمودار منتشر کرد که اوج‌های قیمت بیت کوین و فاصله زمانی میانشان را نشان می‌دهد. به طور خاص، او اشاره کرد که 21 ماه برای رسیدن به اوج جدید در سال 2013، 40 ماه برای سال 2017، و 36 ماه برای سال 2020 زمان نیاز بوده است.

فاصله زمانی میان اوج قیمت‌های بیت کوین فاصله زمانی میان اوج قیمت‌های بیت کوین

قیمت بیت کوین در 9 نوامبر 2021 اوج جدید 69 هزار دلاری را ثبت کرد و از آن زمان ریزشی بیش از 40 درصدی را متحمل شده است. در هنگام نوشتن این مطلب بیت کوین به قیمت 38،834 دلار مبادله می‌شود.

براندت تخمینی از اینکه چه مدت طول خواهد کشید تا بیت کوین اوج جدیدی را ثبت کند، ارائه نکرد.

بر اساس پیش‌بینی یک هیئت متخصصین فین‌تک (FinTech) در Finder.com، قیمت بیت کوین در سال پایان سال جاری 94 هزار دلار خواهد بود. متخصصان معتقدند که قیمت بیت کوین در پایان سال 2025 به 192،800 دلار و در سال 2030 قیمت به 406،400 دلار خواهد رسید.

ارسال نظر