پروژه متاورس شیبا راه‌اندازی شد

شیبا قصد دارد تجربه‌ای جدید را با پروژه متاورس شیبا برای همگان ایجاد کند. شیبا اینو یکی از بزرگ‌ترین جوامع فعال رمزارزی را دارد، بنابراین با این حجم از قدرت رسانه‌ای می‌تواند به اهداف بزرگی دست پیدا کند.

پروژه متاورس شیبا راه‌اندازی شد

به گزارش کلیک به نقل از تجارت‌نیوز، همان‌طور که پیش‌بینی شده بود، بیت‌کوین اخیرا بیش از چهار درصد ریزش کرد و حالا در محدوده ۴۵ هزار دلار معامله می‌شود. کارشناسان عقیده دارند محدوده حمایت بین ۴۴ تا ۴۵ هزار دلار به پایین شکسته نمی‌شود، اما اگر حمایت ۴۴ هزار دلار از دست رفت، احتمالا بیت‌کوین تا ۴۱ هزار دلار ریزش می‌کند.

ریزش بیت‌کوین باعث شد تا سایر ارزهای دیجیتال هم ریزش کنند، اما به نظر می‌رسد ریزش تا ۴۵ هزار دلار اصلاحی منطقی برای بازار است. کارشناسان عقیده دارند بازار مدتی در کانال ۴۰ هزار دلار نوسان می‌کند.

نکته جالب این روزهای بازار، خرید زیاد ارز دیجیتال شیبا توسط نهنگ‌های اتریوم است. بعد از اینکه شیبا پروژه متاورس خود را اعلام کرد، نهنگ‌های اتریوم مقدار زیادی شیبا خریدند. سایت dailyhodl در این رابطه نوشت: «بزرگ‌ترین بازیگران عرضه کریپتوکارنسی در حال خرید میم‌کوین شیبا هستند.»

ربات ردیابی تراکنش whalestats هم گزارش داد که پس از راه‌اندازی ویژگی متاورس شیبا، سرمایه به سمت این ارز دیجیتال هدایت شد. طی ۲۴ ساعت گذشته نهنگ‌های اتریوم به طور متوسط ۱/۸ میلیارد توکن شیبا ( یعنی حدود ۵۰ هزار دلار) خریداری کردند.

همین موضوع باعث شده تا شیبا به ششمین توکن پرخرید تبدیل شود.

پروژه متاورس شیبا

شیبااینو در اعلامیه‌ای رسمی از فعال شدن پورتال متاورس کاربران در روزهای آینده خبر داد. متاورس شیبا حدود ۱۰۰ هزار قطعه زمین مجازی در چهار منطقه رشد، دفاع، فناوری و ارز را راه‌اندازی می‌کند. این متاورس و توسعه‌های بعدی آن در آدرس Shib.io پیاده‌سازی می‌شود.

کاربران برای خرید زمین‌های مجازی شیبا باید اتریوم خرج کنند. این موضوع به این دلیل است که اکوسیستم با نقد کردن مقدار زیادی شیبا می‌تواند روی قیمت شیبا تاثیر بگذارد، اما ارزش بازار اتریوم زیاد است و نقد کردن توکن تاثیری روی قیمت این ارز ندارد.

در اوایل ماه فوریه شیبااینو برای اولین بار از راه‌اندازی پروژه متاورس خود گفت، اما آن موقع هیچ‌چیز مشخص نبود.

شیبا در ۲۴ ساعت گذشته هفت درصد ریزش کرد‌، اما این اتفاق می‌تواند در بلندمدت و زمانی که بازار صعودی شد، کمک زیادی به رشد قیمت این ارز کند.

ارسال نظر