اتریوم در سال 2021 به دارایی اصلی برای سرمایه‌ گذاری تبدیل خواهد شد

رسانه کلیک- اتریوم پتانسیل بیشتری نسبت به بیتکوین داشته و انتظار می رود که در سال 2021 به رمز ارز اصلی تبدیل شود و در نتیجه توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کند.

اتریوم در سال 2021 به دارایی اصلی برای سرمایه‌ گذاری تبدیل خواهد شد

به تازگی تحلیلگران و سرمایه گذاران متوجه ارزش بالای اتریوم و پتانسیل بیشتر آن نسبت به بیتکوین شده اند.

در نیمه دوم سال 2020، ما شاهد علاقه روز افزون سرمایه‌ گذاران به تجارت رمز ارز و افزایش تعداد سرمایه‌ گذاران در این بازار بوده ایم. با تمام این اوصاف، بیشتر توجه افراد از جمله تحلیلگران اقتصادی، سرمایه گذاران و سازمان‌ها به سمت بیتکوین معطوف شده است. در این مطلب بررسی خواهیم کرد که چرا Ethereum رمز ارز جذاب‌تری به شمار می آید و چرا باید به اولین و اصلی‌ترین رمزارز برای سرمایه گذاران تبدیل شود.

بیایید با اعداد شروع کنیم: رشد اتریوم از سال 2020 و پس از سقوط بازارها و افت اقتصاد بر اثر ویروس کرونا، به 1200 درصد رسید، در حالی که رشد بیتکوین تنها 700 درصد بوده است. البته باید توجه داشت، با رشد بیتکوین و رسیدن به رکورد بی‌نظیر خود یعنی 40 هزار دلار، افزایش اتر به 1400 دلار علنا به چشم نمی‌آید. علاوه بر این، ارزش بازار Ethereum پنج برابر کمتر از حجم معاملات بیتکوین است.

اما یک سوال مهم در این میان مطرح می شود؛ چه چیزی برای یک سرمایه گذار مهمتر است؟ اعداد و سوابق خوب یک دارایی از فهرست سهام، یا درآمد بالا؟

با توجه به اسناد و دلایل مستدل، اتریوم در سال 2021 به افزایش خود ادامه می‌دهد و سود بیشتری را نسبت به معروف ترین ارز رمزنگاری شده یعنی بیتکوین، برای سرمایه گذاران به ارمغان می‌آورد.

تقاضا در میان توسعه دهندگان

اتریوم یک پلتفرم عالی به منظور ایجاد پروژه های بلاکچین و راه اندازی برنامه های غیر متمرکز است. با توجه به نشانه ها، جداول و نمودارهای ای آر سی 20 که میزان معامله های اتریوم طی سال های اولیه راه اندازی اتریوم را نشان می‌دهند، می توان به این نتیجه رسید که علیرغم کاهش سرعت گسترش بلاکچین، تعداد کلی آن ها هنوز در حال رشد است.

با وجود این که Ethereum با رقبای سرسختی نظیر پولکادات، ترون، کاس‌موس، کاردانو و تزوس همگام است، اما این پلتفرم همچنان در تلاش است تا در زمینه ارز رمز به رهبری برسد.

علاوه بر این، دلایل دیگری نیز وجود دارد که به سوددهی موثر اتریوم در سال 2021 اشاره می کنند. از مهم ترین این دلایل، می توان به افزایش حجم معاملات و توسعه در بخش DEFI اشاره کرد.

ارسال نظر