اتهامات فساد مالی جاستین سان، بنیان‌گذار ترون

جاستین سان (Justin Sun) کارآفرین موفق و موسس پروژه ترون (Tron)، اخیرا توسط خبرگزاری The Verge مورد اتهام فساد مالی قرار گرفته است.

اتهامات فساد مالی جاستین سان، بنیان‌گذار ترون

به گزارش سایت یوتودِی، آقای سان در طی مصاحبه‌ای، تمام اتهامات وارده به خود را رد کرد و آن‌ها را پوچ خواند. این اتهامات در روز چهارشنبه و توسط مقاله منتشر شده از The Verge نشر داده شد.

آقای سان این اتهامات را بی‌اساس خواند و اعلام کرد که از The Verge شکایت خواهد کرد و بر اساس قانون با آن برخورد خواهد کرد. او همچنین از صرافی پولونیکس (Poloniex) که برای خود او است دفاع کرد و آن را یک صرافی محبوب خواند.

ظاهرا آقای جاستین سان پس از خرید صرافی پولونیکس، اقدام به راه اندازی یک سیستم احراز هویتی جعلی برای آن کرده است!

کاربران توییتر در واکنش به این مسئله به شوخی گفتند که شما می‌توانید حتی با اطلاعات یک گربه در صرافی پولونیکس احراز هویت کنید!

همچنین ادعا شده است که جاستین سان با استفاده از قدرتی که داشته، اقدام به دست‌کاری بازار کرده و سعی در بالا بردن ارزش رمزارز خود داشته است.

یکی از کارمندان سابق The Verge گفته است که سان این‌ قدر قوانین را زیر پا می‌گذارد که رسیدگی به تمام آن‌‌ها غیر ممکن است!

طبق ادعا‌های منتشر شده، آقای جاستین سان با اتهاماتی نظیر کلاهبرداری، پولشویی و همکاری در جنایات مختلف مواجه است! البته این‌ها هنوز در حد اتهام هستند و تایید نشده‌اند.

بر اساس گزارشات منتشر شده، سازمان FBI ایالات متحده آمریکا کار رسیدگی به اتهامات این کارآفرین جنجالی را رهبری می‌کند!

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر