ارز دیجیتال سریال بازی مرکب (Squid Game) چیست؟

ارز دیجیتال SQUID که به‌عنوان توکن اختصاصی پلفترم بازی مرکب ایجاد شد، در روزهای اخیر بیش از 108 هزار درصد افزایش قیمت داشته است.

ارز دیجیتال سریال بازی مرکب (Squid Game) چیست؟

ارز دیجیتال سریال بازی مرکب

سریال کره‌ای جدید نتفلیکس به نام بازی مرکب (Squid Game) که در آن، بزرگسالان در بازی‌های مرگبار کودکانه رقابت می‌کنند تا یک جایزه نقدی دریافت کنند، اخیرا به یک پدیده جهانی تبدیل شده است. حالا این سریال ارز دیجیتال خود را دارد و از هنگام عرضه رشدی فوق‌العاده را تجربه کرده است.

ارز دیجیتال SQUID در روزهای اخیر بیش از 108 هزار درصد افزایش قیمت داشته و هنگام نوشتن این مطلب به قیمت 13.34 دلار مبادله می‌شود.

بااین‌حال، افرادی که علاقه‌مند به شرکت در این بازی یا سرمایه‌گذاری در این پروژه هستند، باید احتیاط کنند. سایت CoinMarketCap درباره این ارز دیجیتال هشدار زیر را صادر کرده است:

«گزارش‌های متعددی دریافت کرده‌ایم که کاربران نمی‌توانند توکن‌های خود را در Pancakeswap بفروشند. لطفا پیش از معامله ارزیابی بایسته را انجام داده و با احتیاط عمل کنید. این پروژه با اینکه یقینا از سریال محبوب نتفلیکس الهام گرفته است، به احتمال زیاد ارتباطی به سازندگان آن ندارد.»

پیش‌فروش این توکن در روز 20 اکتبر آغاز و در 1 ثانیه تمام آن فروخته شد. رفتار توکن SQUID نیز شبیه ارزهای دیجیتالی مانند شیبا اینو بوده است که بدون وجود دلیل خاصی و تنها به علت تبلیغات ثمربخش، شاهد رشد سرسام‌آور آن بودیم.

توکن SQUID به‌عنوان توکن اختصاصی پلتفرم پروژه بازی مرکب ایجاد شده است. مسابقات آنلاین این پلتفرم که 6 مسابقه درون سریال را شبیه‌سازی می‌کند، قرار است ماه نوامبر آغاز شود.

بازیکنان برای شرکت در این مسابقات باید هزینه‌ای را توسط این توکن پرداخت و برای برخی مراحل حتی باید NFTهایی را خریداری کنند.

شرکت در این مسابقات ارزان نیست. اگر بخواهید در مرحله آخر مسابقات شرکت کنید، باید علاوه بر NFT مخصوص، 15 هزار توکن (به قیمت کنونی برابر با 200 هزار دلار) پرداخت کنید. هزینه ورودی مسابقات میان توسعه‌دهندگان (10 درصد) و مبلغ جایزه (90 درصد) تقسیم خواهد شد.

ارسال نظر