افزایش 1200 درصدی حجم معاملات کریپتو پانکس پس از فروش مالکیت معنوی

پس از آنکه Larva Labs فروش حق مالکیت آن به Yuga Labs را اعلام کرد، بازار کریپتو پانکس، اولین کالکشن محبوب عکس پروفایل اتریوم، حسابی داغ شده است.

افزایش 1200 درصدی حجم معاملات کریپتو پانکس پس از فروش مالکیت معنوی

افزایش حجم معاملات کریپتو پانکس

هنگامی که شرکت Larva Labs در روز 11 مارس اعلام کرد که حق مالکیت معنوی کالکشن محبوب کریپتو پانکس را با تولیدکنندگان کالکشن Bored Ape Yacht Club می‌فروشد، فعالان دنیای NFTها حسابی شوکه شدند و حجم معاملات این مجموعه سر به فلک کشید.

بر اساس داده‌های CryptoSlam، بازار ثانویه این مجموعه NFT شبکه اتریوم، در 24 ساعت گذشته 18.8 میلیون دلار تراکنش داشته که نسبت به روز قبل آن رشدی 1219 درصدی است!

حالا که این پروژه تحت مدیریت Yuga Labs است، خریداران جدید ممکن است انتظار ارزش بیشتری برای Cryptopunks داشته باشند؛ زیرا این شرکت موفق شد در طی کمتر از یک سال مجموعه Bored Ape Yacht Club را به یک پدیده فوق‌العاده تبدیل کنید.

بیشتر بخوانید: بزرگترین سلبریتی‌های صاحب NFT مجموعه بورد ایپ یات کلاب

Yuga Labs همچنین اعلام کرد که همان‌طور که برای مجموعه Bored Ape Yacht Club انجام داده است، حقوق معنوی برای تک‌تک NFTهای این مجموعه را به صاحبان آن‌ها اعطا خواهد کرد.

علاوه بر افزایش حجم فروش، قیمت کف (ارزان‌ترین NFT موجود مجموعه در بازار) کریپتو پانک‌ها نیز 11 درصد افزایش یافته و به قیمت حدود 195 هزار دلار (کمی بیش از 75 اتر) رسیده است.

Larva Labs همچنین حقوق مجموعه Meebits را نیز در این معامله به Yuga Labs فروخته است. حجم معاملات این مجموعه نیز در 24 ساعت اخیر 529 درصد افزایش یافته است و به 18.5 میلیون دلار رسیده است که رشدی 529 درصدی است.

قیمت کف مجموعه Meebits نیز در همین بازه 32 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر حدود 5.6 اتر یا 14،500 دلار است.

همچنین مجموعه Bored Ape Yacht Club از این رشدهای اخیر بی‌نصیب نماند. حجم مبادلات محبوب‌ترین مجموعه بازار به 7.3 میلیون دلار رسیده و نسبت به روز پیش از آن 307 درصد افزایش داشته است. قیمت کف این مجموعه نیز افزایش 12 درصد داشته و اکنون 82 اتر (حدود 212 هزار دلار) است.

شاید برایتان جالب باشد: آموزش ساخت و فروش NFT | چگونه NFT های خود را بفروشیم؟

ارسال نظر