بازار NFT اپلیکیشن LINE رسما راه‌اندازی شد

پس از انتشار گزارش‌های مختلف، بازار NFT اپلیکیشن LINE به صورت رسمی راه‌اندازی شد. این پیامرسان، خدمات ارز دیجیتالی خود را به کاربران لاین ارائه خواهد داد.

بازار NFT اپلیکیشن LINE رسما راه‌اندازی شد

به گزارش کلیک به نقل از ایمنا، شرکت LVC، واحد ارز دیجیتال و بلاک‌چین اپلیکیشن لاین، با همکاری Yoshimoto Kogyo که یک شرکت خوشه‌ای سرگرمی بزرگ در ژاپن است، تقریبا چهل هزار NFT مختلف را به ۹۰ میلیون کاربر خود ارائه می‌دهد.

اولین مجموعه NFT که به زودی منتشر می‌شود، شامل ویدیوهایی از تئاتر انحصاری شرکت Yoshimoto و همچنین شخصیت‌های انیمیشن‌های معروف Patlabor the Mobile Police خواهد بود. در ماه آینده، مجموعه‌های بعدی نیز ارائه خواهند شد.

بازار NFT اپلیکیشن LINE

گفتنی است کاربران NFTهای خریداری شده خود را در کیف پول LINE BitMa ذخیره خواهند کرد. این کیف پول، محصولی است که با همکاری صرافی بیت‌مکس ارائه می‌شود.

این شبکه اجتماعی قابلیت‌های NFT را به فهرست ویژگی‌های در دسترس رمزارزی خود اضافه کرد. پیش از این، لاین از قابلیتی رونمایی کرد که برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند که محصولات را با توکن LINK (LNK) پرداخت کنند.

لاین پس از راه‌اندازی صرافی رمزارزی خود در سال ۲۰۱۸، یکی از اولین شرکت‌های فناوری بزرگ در ژاپن است که فناوری ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین را می‌پذیرد و از آن استفاده می‌کند.

در اوایل سال جاری، شرکت بزرگ خدمات اینترنتی راکوتن (Rakuten) در ژاپن، پلتفرم معاملات NFT خود را با نام Rakuten NFT راه‌اندازی کرد.

ارسال نظر