بزرگترین بانک سرمایه‌گذاری جهان به حوزه رمزارزها پا گذاشت

گلدمن ساکس، بزرگترین بانک سرمایه‌گذاری جهان که قبلا به دلیل موضع ضد رمزارزی خود شناخته می‌شد، حال قصد دارد با ارائه محصولات سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، رقابت در بازار کریپتو را رهبری کند.

بزرگترین بانک سرمایه‌گذاری جهان به حوزه رمزارزها پا گذاشت

به گزارش وبسایت کریپتو پوتیتو، مری کاترین ریچ، رئیس دارایی‌های دیجیتال در بخش مدیریت ثروت خصوصی گلدمن ساکس، اعلام کرده که این بانک به زودی سرمایه‌گذاری در بیت‌ کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال را برای مشتریان خصوصی خود امکان‌پذیر خواهد کرد.

در مصاحبه‌ای اختصاصی با CNBC، مری ریچ گفت که گلدمن ساکس سخت کار می‌کند تا در سه ماهه دوم سال جاری، خدمات مرتبط با این دارایی‌های نوظهور را ارائه دهد. وی همچنین افزود که این شرکت در حال بررسی امکان ارائه یک مجموعه ابزار کامل برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال است.

گلدمن ساکس پا جای پای مورگان استنلی می‌گذارد!

مورگان استنلی، یکی دیگر از شرکت‌های بزرگ مالی در آمریکا نیز که به عنوان یک بانک سرمایه‌گذاری و کارگزاری فعالیت می‌کند، اخیراً اعلام کرده که مشاوران مالی آن می‌توانند امکان سرمایه‌گذاری در بیت ‌کوین را برای مشتریان خود ارائه دهند. حال، گلدمن ساکس هم می‌خواهد همین کار را انجام دهد.

به لطف مقررات جدید در سراسر جهان، بانک‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیشتری می‌خواهند دارایی‌های دیجیتال را در استراتژی‌ها و خدمات مدیریت ثروت خود بگنجانند.

علاوه بر این، تقاضای مستمر برای دارایی‌های دیجیتال از سوی شرکت‌ها و چهره‌های برجسته مانند مایکل سیلور، که با درخواست وام از بانک‌های مختلف دوستدار کریپتو، به دنبال راهی برای خرید ارزهای دیجیتال بیشتر هستند، به طور تصاعدی در حال افزایش است.

افزایش تقاضا برای ارزهای دیجیتال!

به گفته ریچ، تقاضا برای ارزهای دیجیتال از سوی مشتریان، دلیل اصلی این بانک برای جستجوی راه‌هایی برای ارائه محصولات مالی جدید متمرکز بر بازار کریپتو بوده است. در حال حاضر، تعداد زیادی از مشتریان از دارایی‌های دیجیتال به عنوان پوششی در برابر تورم استفاده می‌کنند و عوامل کلان جهانی در یک سال گذشته، مطمئناً در این زمینه نقش داشته است.

گلدمن ساکس یکی از بزرگترین بانک‌های جهان در حوزه سرمایه‌گذاری است. بنابراین، اقدام جدید این بانک می‌تواند سرمایه‌گذاران خرد و بزرگان وال استریت را که به دنبال ورود به دنیای کریپتو هستند، به خود جذب کند.

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر