معرفی بهترین توکن‌ دیفای برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۲

توکن‌های دیفای در دو سال اخیر رشد قابل توجهی داشته‌اند. بهترین توکن دیفای برای سرمایه‌گذاری ارزش بالایی دارد که می‌تواند برای درآمدزایی مناسب باشد.

معرفی بهترین توکن‌ دیفای برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۲

بهترین توکن‌ دیفای برای سرمایه گذاری

دنیای امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای، در دو سال اخیر رشد چشمگیری داشته است که توانسته امکانات بالای خود را اثبات کند. وجود صدها پروژه دیفای و ارزش ۱۵۰ میلیارد دلاری بازار آن، نشان می‌دهد که این ارزهای دیجیتال در حال رشد است و به سرعت به یک رقیب اصلی برای سیستم‌های مالی قدیمی تبدیل شده است.

به گزارش کلیک به نقل از رمزارز نیوز، افزایش تعداد پروژه‌های دیفای به این معنی است که شناسایی بهترین پروژه‌ها و توکن‌هایی که پتانسیل رشد دارند، دشوارتر شده است.

در ادامه به معرفی بهترین‌های توکن دیفای که به عنوان ۵ پروژه برتر دیفای شناخته می‌شود، می‌پردازیم. این توکن‌ها برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۲ مناسب هستند.

توکن‌ دیفای برای سرمایه گذاری

پلتفرم EQIFi

پلتفرم وام‌دهی EQIFi، پروژه‌ای است که قصد دارد نحوه تعامل کاربران با پلتفرم‌های دیفای را تغییر دهد.

برخلاف بسیاری از پروژه‌ها و پلتفرم‌های شناخته شده دیگر، EQIFi امکان ورود کاربران به دنیای دیفای را بسیار ساده‌تر کرده است.

توکن بومی این پلتفرم که EQX نام دارد، بازدهی سالانه ۷۰ درصدی را ارائه می‌دهد. در همین حال، وام‌های فوری این پلتفرم کمترین نرخ‌های بهره سالانه را دارند که برابر با ۰.۱ درصد است.

در حال حاضر توکن EQX در محدوده قیمتی ۰.۰۸ دلار معامله می‌شود که با توجه به طیف وسیع خدمات ارائه‌شده توسط این پلتفرم، بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

یونی سواپ

یونی سواپ یک صرافی غیرمتمرکز است که به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی‌های رمزارزی خود را بدون نیاز و وابستگی به یک نهاد مرکزی، مبادله کنند.

با وجود صرافی‌های متمرکز بزرگ و معتبری همچون بایننس، کوین بیس و غیره، یونی سواپ توانسته جایگاه خود را در بازار تثبیت کند.

توکن بومی این پروژه، UNI، جزو برترین توکن‌های دیفای به حساب می‌آید. این توکن که در حال حاضر با قیمت ۱۰ دلار معامله می‌شود، از زمان راه‌اندازی خود رشد چشمگیری داشته است.

توکن‌ دیفای برای سرمایه گذاری

سوشی سواپ

اگرچه در نگاه اول سوشی سواپ هم یک صرافی غیرمتمرکز و بازارساز خودکار دیگر مانند یونی سواپ است، اما سوشی سواپ پیچیده‌تر است. صرافی سوشی سواپ یک گام فراتر رفته و خدمات مختلف بخش دیفای، مانند بازده نقدینگی، استیکینگ و وام‌دهی را ارائه می‌دهد.

اگر می‌خواهید از ویژگی‌های سودآور این پلتفرم دیفای استفاده کنید، باید SUSHI، توکن بومی اکوسیستم آن را داشته باشید.

ترا

اگرچه ترا خدمات معمول پروژه‌های دیفای را ارائه نمی‌دهد، اما یک شبکه بلاکچینی کامل است که چندین پروژه بزرگ دیفای بر بستر آن اجرا می‌شود.

ترا یک شبکه پولی دیجیتال است که از الگوریتم‌هایی برای حفظ و ارائه استیبل‌کوین‌های مختلف، با پشتوانه ارزهای فیات مختلف، از دلار آمریکا گرفته تا ین ژاپن، استفاده می‌کند.

میزبانی از پروژه‌های دیفای مختلف در شبکه ترا، توکن بومی این بلاکچین یعنی LUNA را به یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌ها در سال‌های اخیر تبدیل کرده است.

توکن‌ دیفای برای سرمایه گذاری

پولکادات

پولکادات یک پروژه نوآورانه است که امکان اتصال بلاکچین‌های مختلف را به یکدیگر فراهم کرده و با استفاده از پاراچین‌ها، به هر کسی اجازه می‌دهد تا شبکه خود را بسازد.

از آن‌جایی که همه پاراچین‌ها به پولکادات متصل هستند، امکان انتقال سریع و آسان دارایی‌های مختلف از طریق این شبکه وجود دارد.

توکن بومی پولکادات،DOT است. این توکن وظایف مختلفی دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به استیکینگ و فراهم کردن امکان مشارکت در مدیریت شبکه اشاره کرد.

DOT در طول یک سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

ارسال نظر