حرکت تکانه‌ای اتریوم را به محدوده 6 الی 14 هزار دلار می‌رساند

تحلیلگران عقیده دارند که رکورد جدید قیمت اتریوم تنها آغاز راه است و الگوی فراکتالی سال 2017، قیمت 14 هزار دلاری را هدف قرار می‌دهد.

حرکت تکانه‌ای اتریوم را به محدوده 6 الی 14 هزار دلار می‌رساند

بازارهای ارزهای دیجیتال ماه نوامبر را از همان ابتدا باقدرت شروع کردند. تعداد زیادی از رمزارزها به اوج‌های جدیدی رسیدند. اتریوم موفق شد به سطح 4500 دلار برسد و بیت کوین نیز مجددا توانست 64 هزار دلار را کنترل کند.

رشد اخیر اتریوم تا حدی به به‌روزرسانی Altair بیکن چین که بخشی از مهاجرت به شبکه جدید Eth2 و مکانیزم اثبات سهام (Proof-of-Stake) است، نسبت داده‌شده است. تا کنون بیش از 8 میلیون اتر از گردش خارج شده و در قرارداد هوشمند اتریوم 2 سهام‌گذاری شده است.

داده‌های بازار نشان می‌دهد که پس از پایین‌ترین حد 2780 دلاری در 29 سپتامبر، در حدود یک ماه قیمت اتریوم رشد 62.54 درصدی را تجربه کرده و به اوج جدید تاریخی 4523 دلاری رسیده است.

نمودار قیمت اتریوم نمودار یک روزه قیمت اتریوم

در ادامه به نظر برخی تحلیلگران و معامله‌‌گران بازار خواهیم پرداخت.

موج تکانه‌ای می‌تواند اتریوم را به 6 هزار دلار برساند

مایکل ون دِ پوپ (Michael van de Poppe)، تحلیلگر رسانه کوین تلگراف نمودار زیر را منتشر کرد و اظهار داشت که حرکت تکانه‌ای اتریوم می‌تواند در بازه نوامبر تا ژانویه سال آینده، قیمت این ارز دیجیتال را به 6000 الی 6400 دلار برساند.حرکت تکانه ای اتریوم

تحلیلگران انتظار یک روند صعودی جدید را دارند

یکی از تحلیلگران و مبادله‌گران قراردادهای اختیار معامله (Options) فعال در توییتر که با نام John Wick شناخته می‌شود، اعلام کرد که اتریوم به‌زودی یک رشد شدید خواهد داشت.

وی در توییتر خود نوشت: «اتریوم به طور پیوسته در حال ثبت رکوردهای اوج قیمت جدید است. آن‌هایی که ماه‌هاست منتظر همچنین اتفاقی هستند، به پاداش خود رسیده‌اند.»

فراکتال 2017 نوید 14 هزار دلار را می‌دهدفراکتال اتریوم

دیدگاه نهایی را تحلیلگر آن چین (On-chain)، Matthew Hyland ارائه کرد. وی با مقایسه روند قیمت اتریوم در سال 2017 با ساختار کنونی بازار در توییتر خود اعلام کرد: «اتریوم تازه حرکت خود را شروع کرده است. منتظر جهش قیمت شدید باشید. بیش از 14 هزار دلار.»

اگر الگوی فراکتال صادق باشد، در 2 الی 3 ماه آینده، شاهد اتریوم 14 هزار دلاری خواهیم بود.

در هنگام نوشتن این مطلب، ارزش کلی بازار ارزهای دیجیتال 2.76 تریلیون دلار و سهم اتریوم از بازار نیز 19.7 درصد است.

ارسال نظر