ثبت بزرگترین سرمایه گذاری در بیتکوین ؛ خرید ۱۰۰,۰۰۰ بیتکوین توسط شرکت IBC دبی

رسانه کلیک-  میامی که در صدد استفاده از بیتکوین در چرخه اکوسیستم شهری خود است، توسط شرکت IBC مستقر در دبی پشتیبانی می‌شود. این شرکت تعداد ۱۰۰،۰۰۰ ارز دیجیتال BTC معادل ۵.۷ میلیارد دلار (با احتساب قیمت ۵۷۰۰۰ دلاری بیتکوین) را برای توسعه بنیاد استراتژی بلاکچین میامی ۲.۰ اختصاص داده است.

ثبت بزرگترین سرمایه گذاری در بیتکوین ؛ خرید ۱۰۰,۰۰۰ بیتکوین توسط شرکت IBC دبی

شرکت مایکرواستراتژی تعداد ۷۱۰۷۹ بیتکوین تقریبا ۴ میلیارد دلار و تسلا ۱.۵ میلیارد دلار بر روی بیتکوین سرمایه گذاری کرده اند و به ترتیب جز دو شرکتی بعدی به حساب می آیند که بیشترین سرمایه گذاری بر روی بیتکوین را دارند.

بنا به گزارش Trade Arabia، خرم شروف رئیس شرکت IBC این تراکنش را انجام داده است. اخیرا توسعه پروژه میامی ۲.۰ سرعت گرفته است. انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۲۱ این پلتفرم روزانه معادل ۲۰۰ میلیارد دلار تراکنش داشته باشد.

این اقدام شرکت IBC بزرگ‌ترین اقدام در جهت پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت کوین در طول تاریخ است. تخصیص ۱۰۰،۰۰۰ BTC به پروژه میامی ۲.۰ به اهداف آن در استفاده از بیتکوین در تراکنش‌های روزانه کمک می‌کند. خرم شروف در اینباره می‌گوید:

انجام بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری در بیتکوین، گواه تعهد ما در قبال پذیرش تکنولوژی بلاکچین در توسعه شهری است. ما این راه را برای توسعه گسترده این تکنولوژی لازم می‌دانیم.

فرانسیس سوارز شهردار میامی همواره از طرفداران Bitcoin و خدمات مرتبط یا آن بوده است. او در اعلامیه اخیرش عنوان کرده است که ممکن است به زودی لایحه‌ای قانون گذاری شود که میامی بتواند بخشی از خزانه شهر را در بیتکوین سرمایه‌گذاری کند و همچنین حقوق کارمندان را با استفاده از ارز دیجیتال BTC پرداخت کنند. سوارز گفت:

ما سعی می‌کنیم سیستم شهری را به تکنولوژی روز مجهز کنیم. این بخشی از برنامه‌ای بزرگتر است که قصد داریم میامی را به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای سطح کشور مطرح کنیم.

ورود بیتکوین به حوزه املاک

گروه مشاوره و سرمایه گذاری IBC همیشه حامی تکنولوژی بلاکچین و فناوری‌های رمزنگاری شده بوده‌‌اند. شروف علاقه‌مند به استفاده از این تکنولوژی در حوزه املاک است تا شفافیت این حوزه بیشتر شود. به تازگی این گروه همکاری خود را با شرکت سرمایه‌گذاری املاک بورخان ورلد مستقر در آمریکا آغاز کرده است. در حال حاضر شرکت بورخان پروژه‌هایی معادل ۱ میلیارد دلار در میامی در دست اجرا دارد. موسس این شرکت در اینباره می‌گوید:

استفاده از بیتکوین به عنوان وثیقه سرمایه‌گذاری در حوزه املاک، کاربرد این دارایی را برای هولدرهای آن ارتقا می‌دهد. ترکیب یک دارایی با ثبات و بلند مدت مانند املاک با سرمایه‌گذاری‌های پرریسک‌تر برای هولدرهای BTC پوشش مناسبی است. این ترکیب، برای طرفین قرارداد، هولدرهای ارز دیجیتال و همچنین مالکین و سازنده‌های املاک سودآور است.

ارسال نظر