دارایی قفل شده در اتریوم 2.0 به ۴ میلیارد دلار رسید

رسانه کلیک- ارزش اتریوم 2.0 درحال بهبود است و به تازگی به رکورد بالاتری دست یافته، اما سهامداران آن بامشکلات متعددی مواجه شده اند.

دارایی قفل شده در اتریوم 2.0 به ۴ میلیارد دلار رسید

درحال حاضر، سومین بلاکچین بزرگ از نظر سهام واریزی اتریوم می‌باشد که فضای کافی و قابل توجهی برای رشد و افزایش دارد. بلاکچین اتریوم 2.0 که در حال حاضر 2.7 میلیون اتر در آن سرمایه‌گذاری شده، دارای ارزش 3.8 میلیارد دلار است.

دلایلی همچون افزایش قیمت اتریوم، افزایش تعداد علاقه‌مندان و سهامداران، بلاکچین اتریوم 2.0 را به سمت سومین بلاکچین بزرگ از لحاظ سرمایه‌های جمع شده، هدایت کرده است. افزایش و رشد این ارز رمزنگاری شده از یک ماه پیش و پس از اضافه شدن بیش از یک میلیون اتر صورت گرفته است. به همین دلیل اتریوم توانسته از تزوس سبقت گیرد. همچنین با نگاهی به وضعیت سایر کوین‌ها درمی‌یابیم، پلکادات در 10.4 میلیارد دلار سرمایه متوقف شده و کاردانو نیز هنوز عقب است.

افزایش میزان سرمایه قفل شده در اتریوم 2.0

اگر بخواهیم با سایر رقبا در بخش سهام‌گذاری مقایسه کنیم، در می‌یابیم درصد عرضه اتریوم نسبت به سهام به طورقابل توجهی پایین تر است.

از طرفی لازم به ذکر است، بیش از 2 درصد از اتر به قرار داد سپرده متعهد است. طبق داده‌ها و آمار، به علت اینکه سپرده‌ها پس از یک بازه زمانی مشخص یعنی حدود دو هفته در بلاکچین اتریوم 2 ثبت می‌شوند، سهم شرکت‌کنندگان نیز تقریبا پایین‌تر است.

باید توجه داشت با در نظر گرفتن آمار و ارقام مربوط به سهام سود، سود سهام‌گذاری آن تقریبا 9 درصد است که در دسته عملکرد نسبتا متوسط قرار می‌گیرد. تحلیلگران باور دارند، این بازده کمتر از پاداش و جایزه پلکادات بوده اما از طرفی بیشتر از سایر بلاکچین‌های سهام‌گذاری است.

نکته شایان توجه این است که دارندگان سهام اتریوم با مشکل دیگری نیز مواجه هستند زیرا آن‌ها قادر نیستند وجوه خود را تا زمانی که انتقال به بلاکچین کامل شود، برداشت کنند و تا زمان کامل شدن می‌توانند از طریق سرویس‌های شخص ثالث به پول خود دست یابند. برخی صرافی‌ها نظیر کراکن و بایننس قابلیت فروش اتر را دارند .

ارسال نظر