ذخایر بیتکوین بلاک‌وان دو برابر کل بازار ای‌او‌اس ارزش دارند

رسانه کلیک- بلاک‌وان و ای‌او‌اس باید به منظور بهره‌وری بیشتر فاصله میان خود را کم کنند تا بتوانند ارزش آفرینی کنند، اما برخی ای‌او اس را قبول نداشته و آن را به چشم فرصت می‌بینند.طبق گزارش ها، بلاک‌وان حدودا دارای 140 هزار بیتکوین می‌باشد که ارزش آن تقریبا دو برابر بازار ای‌اواس (ای‌اواس بستری است که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد برنامه‌های غیرمتمرکز بسازند) است.

ذخایر بیتکوین بلاک‌وان دو برابر کل بازار ای‌او‌اس ارزش دارند

طبق گزارش ها، بلاک‌وان حدودا دارای 140 هزار بیتکوین می‌باشد که ارزش آن تقریبا دو برابر بازار ای‌اواس (ای‌اواس بستری است که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد برنامه‌های غیرمتمرکز بسازند) است.

باید توجه داشت که ای‌اواس در بازار رمزارزها عمدتا کم‌کاری کرده و با توجه به محدودیت بازار از ده رتبه اول خارج شده است، اما برخی بر این معتقد هستند ای‌اواس همچنان یکی از بهترین دارایی‌های دیجیتال است.

ای‌اواس تنها دارایی اصلی رمزارزها ، جدا از ایکس‌‌آرپی بوده که در طی این دوره سود قابل توجهی بدست نیاورده است. طی دوازده ماه گذشته، قیمت ای‌اواس، 26 درصد افت یافته و اخیرا بنا به دلایلی نظیر استعفای کارمندان و غیره، سرعت این ضررها تسریع یافته است.

اما با توجه به موفقیت پروژه های رو به رشد زامبی، می توان گفت ای‌اواس یک فرصت و پاداش خوب را فراهم کرده است.

طبق اطلاعات جمع‌آوری شده توسط یک سیستم مالی، بلاک‌وان دارای 140 هزار بیتکوین بوده که ارزش آن حدودا برابر با 5.5 میلیارد دلار است.

ایجاد بازدهی در سرمایه‎گذاری و اقداماتی از این قبیل عمدتا از کارهایی است که مدیران انجام می‌دهند. بلاک‌وان و تیم ای‌اواس اقدامات بسیار کمی به منظور تقویب اعتماد در بازار انجام داده‌اند. در این نقطه از زمان، مدیر عامل ای‌اواس و بلاک‌وان باید در اسرع وقت برای دارندگان این رمز ارزشی خلق کنند و یا سرمایه‌هایشان را برگردانند، در غیر این صورت باید منتظر چندین پرونده قضایی باشند. هر یک از این 3 گزینه، ممکن است شکاف بین محدودیت بازار ای‌اواس و ارزش بیتکوین در بلاک‌وان را کاهش دهند.

لازم به ذکر است، همه با این پیشنهاد موافق نبوده و خرید ای‌اواس را با خرید بیتکوین یکسان نمی دانند؛ چراکه بلاک‌وان 10 درصد توکن ای‌اواس را در اختیار دارد.

ارسال نظر