یک میلیاردر دیگر از دوج کوین تمجید کرد: بهترین ابزار برای یادگیری عرضه و تقاضا است

رسانه کلیک - مارک کوبان (Mark Cuban)، کارآفرین و سرمایه‌گذارِ میلیاردر آمریکایی، در اظهارنظر خود، دوج کوین را ارزان‌ترین ابزار آموزشی برای فراگیری رابطه و عرضه و تقاضا در بازار توصیف کرده است.

یک میلیاردر دیگر از دوج کوین تمجید کرد: بهترین ابزار برای یادگیری عرضه و تقاضا است

به گزارش کوین تلگراف پس از حمایت‌های افراد مشهور در حوزه‌های مختلف، قیمت دوج کوین طی ماه گذشته بیش از ۷۰۰ درصد افزایش یافته است. مارک کوبان جدیدترین فهرست این افراد مشهور. او اعلام کرده است که دلیل توجهات به دوج کوین را فهمیده است.

کوبان، تهیه کننده برنامه شارک تنک (Shark Tank) و صاحب تیم بسکتبال دالاس ماوریکس (Dallas Mavericks)، سه‌شنبه در پیغامی توییتری گفت دوج کوین بهترین سرگرمی برای بودجه دلاری شماست و بد نیست که سرمایه‌گذاران این توکن را در نظر داشته باشند. او روز گذشته با اشاره به پرسش گزارشگر نشریه فوربز (Forbes) درباره نظر او نسبت به دوج کوین و اینکه آیا خرید آن توسط مردم تأثیر منفی بر بازار این ارز دیجیتال خواهد داشت گفت:

علاوه بر اینکه شانس برد در دوج کوین نسبت به بلیط بخت‌آزمایی لاتاری بیشتر است، این توکن نسبت عرضه و تقاضا در علم اقتصاد را به مردم آموزش داده و آن‌ها را با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا می‌کند. من واقعا آن را به عنوان یک ابزار آموزشی اقتصادی ارزان که جنبه سرگرمی هم دارد دوست دارم.

طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت دوج کوین با حدود ۳ درصد کاهش و با میانگین رشد ماهانه بیش از ۷۰۰ درصدی خود، به حدود ۰.۰۷ دلار رسیده است. قیمت این ارز دیجیتال پس از توییت‌های ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، جهش قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرد. اخیرا به طور مرتب بررسی‌ها و اظهارنظرهای صعودی درباره این ارز دیجیتال در صفحه توییتری ایلان ماسک به چشم می‌خورد. او همچنین در پیغام توییتری که در تاریخ ۶ فوریه (۱۸ بهمن) منتشر کرد، از دوج کوین به عنوان ارز آینده زمین یاد کرده است.

البته ماسک تنها کسی نیست که حمایت خود را از این توکن اعلام کرده است. در این میان اسنوپ داگ (Snoop dogg) خواننده و تهیه کننده سبک رپ آمریکایی و جن سیمونز (Gene Simmons) نوازنده، هنرپیشه و یکی از اعضای گروه کیس (Kiss) نیز به تازگی به جمع ارتش هواداران دوج کوین پیوسته‌اند. سیمونز اخیرا گفت که او معقتد است قیمت این توکن افزایش خواهد یافت.

باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا مارک کوبان به یک عضو تمام عیار از ارتش حامیان دوج کوین تبدیل شده است و طرفدار آن باقی خواهد ماند یا نه. در حال حاضر این سرمایه‌گذار پیشگام دنیای فناوری اظهار کرده که مقداری دوج کوین به ارزش ۵ دلار صرفا برای آموزش مالی و سرگرمی پسر خودش به نام جیک (Jake) خریداری کرده است. این پسر یازده ساله یکی از سرمایه‌گذاران خرده فروشی بود که در ماه ژانویه سال جاری نیز اقدام به خرید سهام ای‌ام‌سی (AMC) و بلکبری (Blackberry* کرده بود.

ارسال نظر