83 درصد ارزهای رمزپایه ای که در 2018 به اوج رسیده اند هنوز 90% کاهش دارند

رسانه کلیک- طبق داده‌های منتشر شده، 83 درصد ارزهای رمزپایه ای هنوز 90 درصد از بالاترین رکورد خود در سال 2018 پایین‌تر هستند.

83 درصد ارزهای رمزپایه ای که در 2018 به اوج رسیده اند هنوز 90% کاهش دارند

طبق داده‌های منتشر شده توسط تجمع بازارهای ارزهای رمزنگاری شده مساری، 83 درصد از ارزهای رمزپایه ای که ژانویه 2018 به بالاترین رکورد خود دست یافتند، هنوز 90 درصد کاهش دارند.

در داده‌های مت کاستو، تحلیلگر اقتصادی، متوسط بازده سرمایه گذاری دارایی‌های ارزی رمزنگاری شده بر اساس سالی که بالاترین قیمت را به دست آورده اند، مرتب شده است. همچنین، نگه داشتن دارایی هایی که بیش از سه سال قبل به بالاترین رکورد خود دست یافته‌اند و بیشترین سطح را داشته اند، ثابت می‌کند که یک فرصت بزرگ برای استفاده از سرمایه از دست رفته است.

لازم به ذکر است، یکی از دلایلی که این رمزارزها در ژانویه سال 2018 به بالاترین سطح خود دست یافته‌اند این است که 90 درصد کمتر از ای‌تی‌اچ خود معامله می‌کنند. جالب است بدانید، مجموعه داده‌ها شامل 410 دارایی است که طی سال 2017 بهترین عملکرد را داشته‌اند اما در سال 2018 برخی رمزارزها نسبت به سال قبل کمی ضعیف تر عمل کرده اند.

متاسفانه بالاترین ارزهای رمزنگاری شده در سال 2017، به طور متوسط و طبق آمار 82 درصد سقوط کرده‌اند. این در حالی است که ارزها در سال 2019 72 درصد کاهش یافتند و در سال 2020، 53 درصد افت داشته اند.

باید گفت، اخیرا بازار رمزارزها رشد و شکوفایی خوبی داشته‌ و سیر صعودی در پیش گرفته‌اند اما گاهی دچار افت می‌شوند. البته در اینجا باید خاطرنشان کرد که در بازارهای گاوی افت قیمت‌ها سطحی و موقت بوده و کاملا قابل پیشبینی هستند. همانطور که می‌بینیم اخیرا نیز بازار دچار افت شده اما بار دیگر افزایش یافته است.

این داده‌ها و آمار و ارقام ممکن است به قیمت‌گذاری کمک نموده و از بازار پشتیبانی کنند.

همچنین این مفهوم، برای برخی از تحلیلگران و سرمایه‌ گذاران یک استراتژی معاملاتی است. این دسته از افراد استراتژی خود را به عنوان توکن‌هایی که ارزش مستقیم به ‌آن ها تعلق می‌گیرد، توصیف می‌کنند.

ارسال نظر