اپلیکیشن های استخراج کننده ارز دیجیتال از «اپ استور» اخراج می شوند!

رسانه کلیک - اگر با بیت کوین و مواردی از این دست سر و کار دارید، بد نیست بدانید اپلیکیشن های مرتبط با استخراج ارز دیجیتال در حال حذف شدن از فروشگاه اپ استور هستند.

اپلیکیشن های استخراج کننده ارز دیجیتال از «اپ استور» اخراج می شوند!

استخراج ارز دیجیتال چندی است که به تیتر اول رسانه های خبری تبدیل شده و علاقمندان زیادی را با خود همراه کرده است، اما بر اساس سیاست های جدید اتخاذ شده از سوی مدیران شرکت اپل ، اپلیکیشن های استخراج ارز از فروشگاه اپ استور حذف خواهند شد و تنها در صورتی قادر به ادامه کار خود هستند که فعالیت های خود را تحت سرویس های ابری انجام دهند.

در کنار چنین اقدامی، اپلیکیشن های مختلف قادر به ارائه ارز دیجیتال به عنوان پاداش به کاربران خود نیستند. سرویس هایی که مایل به ارائه خدمات در زمینه ارزهای دیجیتال هستند، باید از مراجع قانونی این کار را دنبال کنند.

استخراج ارز دیجیتال به یک سخت افزار خاص و قدرتمند نیاز دارد که قادر به حل کردن معماهای پیچیده ریاضی باشد. بند 2.4 از قوانین جدید اپ استور از توسعه دهندگان درخواست می کند تا اپلیکیشن های خود را به گونه ای طراحی کنند که حداقل میزان باتری از دستگاه درخواست شود، اما اپلیکیشن های استخراج ارز دیجیتال کاملا با این قضیه در تناقض هستند. بر اساس این مقررات همچنین اپلیکیشن ها و تبلیغاتی که در بکگراند فعالیت زیادی داشته و مصرف بالای باتری را با خود به همراه دارند نیز حذف می شوند.

استخراج ارز دیجیتال

در حال حاضر اپل به اپلیکیشن هایی که به عنوان کیف پول مجازی فعالیت می کنند، اجازه نصب روی آیفون را می دهد، اما آنها باید شرط لازم و کافی که مورد تأیید بودن مرجع تولید کننده اپلیکیشن است را دارا باشند. به یاد داشته باشید که تلفن های هوشمندی که با قابلیت پشتیبانی از بلاکچین عرضه خواهند شد نیز قادر به استخراج ارز دیجیتال (ماینینگ) نیستند. این گجت ها، اطلاعات مربوط به ارزهای رمزنگاری شده را در حافظه دستگاه به صورت آفلاین ذخیره می کنند و به دلیل عدم نیاز به آنلاین بودن، امکان هک شدن آنها تا حد زیادی پایین می آید.

سیستم بلاکچین که برای بیت کوین طراحی شده، شامل پردازش اطلاعات خاصی است و هر یک از تراکنش ها در یک بلوک جداگانه ذخیره شده و برای تأیید نیز برای تمامی افراد عضو شده در شبکه ارسال می شود. به محض تأیید، بلوک ها داخل زنجیره وارد می شوند و به این ترتیب مراحل پایانی تراکنش انجام می شود. به گفته بسیاری از محققین، این روش جزء امن ترین راه ها برای تراکنش های مالی به حساب می آید و کار هکرها برای دسترسی به اطلاعات نیز بسیار سخت شده است.

ارسال نظر