آموزش سرمایه گذاری در بیت کوین در دبیرستان ها

آموزش سرمایه گذاری در بیت کوین بزودی در دبیرستان‌های آرژانتین تدریس می‌شود.

یک NGO در آرژانتین قصد دارد دوره آموزشی سرمایه گذاری روی رمزارزها و به ویژه بیت کوین را در ۴۰ دبیرستان این کشور پیاده سازی کند تا دانش آموزان با مفاهیم پایه بازار کریپتو آشنا شوند. این پروژه در فاز اول در ۴۰ دبیرستان و سپس در ۴۰۰۰ واحد آموزشی اجرا خواهد شد تا نسل جدید بتوانند با ابزار مالی جدید و تفاوت آن با اقتصاد سنتی آشنا شوند.

یک سازمان غیردولتی به نام بیت کوین آرژانتین با موسسه Built With Bitcoin وارد همکاری شده تا دانش آموزان را در مورد بیت کوین آموزش دهد. این برنامه با نام مدارس و بیت کوین شامل دانش آموزان 40 مدرسه مختلف می شود.

خیمنا والونه هماهنگ‌کننده توسعه بنیادی بیت‌کوین آرژانتین و سرپرست پروژه مدارس و بیت‌کوین، می‌گوید: «می‌خواهیم نوآوری کنیم، بدانیم با بیت‌کوین و بلاک‌چین چه اتفاقی می‌افتد، آموزش ببینیم و یاد بگیریم».

والونه ادامه داد: «همه اینها نقطه شروعی بود برای شروع فکر کردن به پروژه ای که با 40 مدرسه شروع می شود، اما امیدواریم در آینده نزدیک تعداد بیشتری داشته باشیم. این برنامه برای خدمت رسانی بیشتر به مؤسسات آموزشی با ویژگی ها و مناطق مختلف طراحی شده است.

گزارشی از چاینا آنالیز نشان می دهد که آرژانتین پس از ونزوئلا در رتبه دوم در آمریکای لاتین از نظر پذیرش ارزهای دیجیتال قرار دارد. آرژانتین نیز در رتبه دهم جهانی قرار دارد. انتظار می رود 4000 واحد آموزشی به زودی در آرژانتین این واحد تحصیلی را ارائه کنند.

ارسال نظر