گوگل از اول ژوئن جلوی تبلیغات ارز رمزنگاری شده را می گیرد!

رسانه کلیک - گوگل برای پیشگیری از برخورد سهوی کاربران با خدمات و سرویس های ارز رمزنگاری شده قصد دارد از اول ژوئن جلوی وب سایت های حاوی این تبلیغات را بگیرد.

گوگل از اول ژوئن جلوی تبلیغات ارز رمزنگاری شده را می گیرد!

اسکات اسپنسر ، مدیر بخش تبلیغات گوگل در مصاحبه با CNBC گفت:

ما هیچ ایده ای در مورد آینده ارز رمزنگاری شده نداریم، اما بسیاری از کاربران در مورد تبلیغات پیرامون چنین بخشی با مشکلات زیادی مواجه شده یا پتانسیل روبرو شدن با آن را در خود می بینند؛ لذا تصمیم گرفتیم از اول ژوئن، جلوی نمایش تبلیغات ارزهای دیجیتالی را بگیریم.

خوشبختانه این تغییر روی تمامی سرویس های گوگل تأثیر می گذارد. لذا کاربران بعد از اعمال این تغییرات، روی کلیه خدمات گوگل یا وبسایت هایی که مجهز به تبلیغات غول دنیای تکنولوژی هستند، اثری از بنرهای ارز رمزپایه نخواهند دید.

چنین اقدامی در راستای تصمیم فیس بوک پیرامون این مورد انجام می شود. شبکه اجتماعی یاد شده در ماه ژانویه اعلام کرد که قصد حذف تبلیغات ارز رمزنگاری شده را دارد و به دنبال آن، این امر محقق شد.

حالا گوگل نیز چنین تصمیمی گرفته و از اول ژوئن، دیگر شاهد تبلیغات در این زمینه نیستیم.

غول دنیای جستجوگرها طی ارسال پست جدیدی در وبلاگ خود، از حذف 3.2 میلیارد تبلیغ ناشایست و مغایر با قوانین گوگل در سال 2017 خبر داد. جالب است بدانید تعداد این تبلیغ ها در سال 2016 به 1.7 میلیارد رسیده بود.

ارسال نظر