6 نکته کلیدی سئو مطالب در گوگل و تاثیر آن در فروش آنلاین و اینترنتی

درست مانند بسیاری از جستجوهای دیگر، 46 درصد از مشتریان هنگام جستجوی یک محصول یا خدمات خاص با گوگل شروع می کنند. دانستن اینکه جستجوی محصول از کجا شروع می شود می تواند به بازاریابان کمک کند تا تأثیر بالقوه ابزارهای مختلف را در میزان فروش بهتر متوجه شوند؛ در ادامه 6 نکته کلیدی سئو مطالب در گوگل و تاثیر آن در فروش آنلاین و اینترنتی را مرور کرده ایم؛ با کلیک همراه باشید.

6 نکته کلیدی سئو مطالب در گوگل و تاثیر آن در فروش آنلاین و اینترنتی

6 نکته کلیدی سئو مطالب در گوگل و تاثیر آن در فروش آنلاین و اینترنتی

1. نزدیک به 35 درصد از افراد روی اولین نتیجه جستجو کلیک می کنند

شما باید در رتبه اول کلمات کلیدی مهم برای کسب و کار خود قرار بگیرید زیرا این آمار پس از رتبه شماره 1 به شدت کاهش می یابد.

2. 63 درصد از ترافیک جستجوی ارگانیک گوگل در ایالات متحده از دستگاه های تلفن همراه منشا می گیرد

دستگاه های تلفن همراه اکنون به روش غالب جستجو برای کاربران تبدیل شده اند. این رقمی است که سال به سال در حال افزایش است. بنابراین، بهینه سازی صفحات شما برای رتبه بندی موبایل و قابلیت استفاده برای موفقیت کسب و کار شما بسیار مهم است.

3. تبلیغات جستجوی پولی گوگل می تواند معرفی برند را تا 80 درصد افزایش دهد.

اگر می‌خواهید دید خود را بهبود ببخشید، لینک های PPC به شما امکان می‌دهند راه خود را در نتایج جستجو پیدا کنید. هرچه افراد بیشتری برند شما را ببینند، احتمال بیشتری وجود دارد که با آن تعامل داشته باشند.

4. 90 درصد از کاربران احتمالاً روی صفحه ای که در اولین صفحه نتایج موتور جستجو قرار می گیرد کلیک می کنند

اگر نمی توانید نتیجه جستجوی شماره 1 را ایجاد کنید، همچنان باید سعی کنید در صفحه اول نتایج جستجوی Google قرار بگیرید. بر اساس نتایج نظرسنجی، واضح است که مردم به صفحه اول گوگل اعتماد دارند تا به آنها کمک کند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

5. احتمال کلیک کردن بر روی یک آگهی جستجوی پولی در گوگل چهار برابر بیشتر از هر موتور جستجوی دیگری از جمله آمازون (15%)، یوتیوب (9%) و بینگ (6%) است (63%).

واقعیت این است که تبلیغات PPC در گوگل موثرتر از هر پلتفرم دیگری است. سرمایه گذاری در تبلیغات جستجوی گوگل هنوز یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به مشتریانی است که به دنبال محصول یا خدمات شما هستند.

6. 23.6 درصد از سفارشات تجارت الکترونیک ایالات متحده از جستجوی ارگانیک منشا می گیرند

داشتن یک استراتژی سئو قوی برای مشاغل B2C، به ویژه برای کسانی که در فضای تجارت الکترونیکی هستند، ضروری است.چرا که ممکن است رقیب شما بهتر عمل کرده و کلمه کلیدی مدنظر شما را از آن خود کند.

ارسال نظر