انواع روش های تبلیغات اینستاگرامی و تاثیر آن در کمپین ها

اگر به دنبال تبلیغات در اینستاگرام به شکل مطلوب برای کسب و کار خود هستید، احتمالا با سوالات زیادی در خصوص اینکه کدام کمپین و روش تبلیغاتی در اینستاگرلم، بیشتری خروجی را برای خدمات یا معرفی کسب و کار شما دارد تا از دورریز بودجه خود جلوگیری کنید. در ادامه به انواع روش های تبلیغاتی در اینستاگرام می پردازیم.

انواع روش های تبلیغات اینستاگرامی و تاثیر آن در کمپین ها

انواع روش های تبلیغاتی در اینستاگرام و تاثیر آن در دیجیتال مارکتینگ

اینستاگرام در سالهای اخیر به مرور امکانات مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار داده که به تبع آن، امکان تبلیغات در ویژگی های جدید اینستاگرام برای صاحبین کسب و کار فراهم شده است. اما مهم است که مسئول دیجیتال مارکتینگ کسب و کار مذکور بداند، کدام ابزار اینستا برای تبلیغات برای مجموعه ش بهتر است.

بیشتر بدانید | بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام کی است؟

تبلیغات در استوری اینستاگرام

تبلیغات استوری ها از یک تصویر یا ویدیوی تمام صفحه استفاده می کنند (اندازه آن به 1080 در 1920 پیکسل تغییر یافته است) و در بین استوری های ارگانیک کاربران قرار می گیرد. این تبلیغات بسیار جذاب هستند چرا که نمایشش کل صفحه کاربر را پوشش می دهد و آنها را در پیام مد نظر تبلیغ دهنده غوطه ور می کند. علاوه بر این شما می توانید با قرار دادن دکمه ای با عنوان برای ادامه توضیحات صفحه را به بالا بکشید، کاربر را به صفحه لندینگ مورد نظر خود هدایت کنید و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

تبلیغات در اکسپلور اینستاگرام

در تب کاوش اینستاگرام ظاهر می‌شود، بخشی از برنامه که بیش از 50 درصد از کاربران اینستاگرام هر ماه آن را مرور می‌کنند (که شانس دیده شدن تبلیغات شما را افزایش می دهد). این تبلیغات زمانی نمایش داده می شوند که کاربر روی یک پست در فید کاوش خود کلیک کند و به شما این امکان را می دهد که تبلیغات خود را به کاربرانی که قبلاً موضوعات مرتبط را در اینستاگرام مرور می کنند ارائه دهید.

تبلیغات تصویری

از یک تصویر برای تبلیغ برند، محصول یا خدمات شما استفاده می‌کنند و شامل یک دکمه CTA قابل کلیک است که می‌تواند کاربران را به خرید محصول، ثبت نام در لیست پستی، نصب برنامه یا هر اقدامی که می‌خواهید انجام دهند سوق دهد.

تبلیغات ویدیویی

مشابه تبلیغات تصویری است و به شما امکان می دهد از محتوای ویدیویی تا 60 ثانیه استفاده کنید. با این حال، محتوای ویدیویی با اندازه کوتاه در اینستاگرام بهترین عملکرد را دارد، بنابراین سعی کنید پیام کلیدی خود را در سه ثانیه اول ویدیوی خود منتقل کنید.

تبلیغات کالکشن

به شما امکان می دهد محصولات را مستقیماً از کاتالوگ محصولات خود تبلیغ کنید و برای مارک های تجارت الکترونیکی که به دنبال افزایش فروش از اینستاگرام هستند مناسب هستند. هنگامی که کاربر روی «خرید اکنون» کلیک می‌کند، به فروشگاه Instant Experience اینستاگرام منتقل می‌شود، جایی که می‌تواند به راحتی محصولات شما را بخرد (بدون نیاز به رفتن به وب‌سایت شما).

تبلیغات چرخ و فلکی

از مجموعه‌ای از تصاویر و ویدیوها استفاده می‌کنند که کاربران می‌توانند روی آن‌ها بکشند و هم در فید و هم در استوری اینستاگرام قرار می‌گیرند. این قالب تبلیغاتی برای نمایش یک سری از محصولات مرتبط، نمایش یک استوری چند قسمتی یا نمایش پیام کلیدی شما در چندین ویدیو یا تصویر بهترین است.

تبلیغات IGTV

پس از تماشای یک ویدیوی IGTV توسط کاربر از فید خود ظاهر می شود. تبلیغات شما می تواند حداکثر 15 ثانیه باشد و باید برای مشاهده عمودی و تمام صفحه (1080 x 1920 پیکسل) طراحی شود.

تبلیغات خرید

برای دستیابی به ۱۳۰ میلیون کاربر که هر ماه روی پست‌های خرید اینستاگرام ضربه می‌زنند عالی است. هنگامی که کاتالوگ خرید اینستاگرام خود را تنظیم کردید، این تبلیغات کاربران را مستقیماً به محصولات شما در برنامه اینستاگرام می برد و به آنها اجازه می دهد با چند ضربه تسویه حساب کنند (اگر اینستاگرام Checkout را فعال کرده باشید).

تبلیغات Reels

یک آگهی جدید است که شبیه تبلیغات Stories است و می تواند تا 30 ثانیه طول بکشد. این تبلیغات باید از همان اصول طراحی استوری های ارگانیک پیروی کنند و کوتاه، سریع و یکپارچه با صدا یا موسیقی برای حداکثر تأثیرگذاری باشند.

پست های اسپانسرشده

در حالی که پست‌های پولی تقریباً مشابه پست‌های ارگانیک به نظر می‌رسند، یکی از نشانه‌هایی که نشان می‌دهد یک پست تبلیغ می‌شود، برچسب "حامی مالی" است. به‌علاوه، تبلیغات به شما امکان استفاده از پیوندهای قابل کلیک و دکمه‌های فراخوان برای اقدام (CTA) را می‌دهد ( مثل «اکنون خرید کنید»، «بیشتر بدانید»، «ثبت‌نام» یا هر اقدامی که به بهترین وجه با کمپین تبلیغ‌کنندگان همخوانی دارد).

ارسال نظر