Prime Day آمازون چیست و زمان آن کی است؟

پس از وارد شدن عبارت بلک فرایدی به فرهنگ لغات فارسی زبانان، این روزها واژه پرایم دی آمازون هم زیاد شنیده می شود؛ اما Prime Day آمازون چیست و زمان آن کی است؟ 

Prime Day آمازون چیست و زمان آن کی است؟

آمازون در یک بیانیه مطبوعاتی تأیید کرد که Prime Day 2022 در ماه جولای برگزار می شود. اگرچه تاریخ رسمی و دقیق آن را معین نکرد.

Amazon Prime Day چیست؟

Prime Day یک رویداد خرید سالانه است که توسط آمازون برگزار می شود و این رویداد که با تخفیف های متنوع بر روی محصولات اراده شده در سایت آمازون برگزار می شود با جمعه سیاه در ماه جولای مقایسه می شود. این رویداد در جولای 2015 همزمان با جشن تولد آمازون برای اولین بار رونمایی شد و برای یک روز در خریدهای کاربران اعمال شد. در سال 2019، این رویداد به دو روز کامل افزایش یافت و طیف گسترده تری از محصولات شامل تخفیف های رویایی شدند. در طول همه گیری کرونا، خریداران بیشتر به خریدهای اینترنتی روی آوردند و به همین سبب در پرایم دی 2020، رکورد فروش آمازون در یک روز شکسته شد. سال گذشته، آمازون کل فروش خود را به بیش از 250 میلیون کالا (فروش 11 میلیارد دلاری) رساند که به بالاترین میزان خود از بدو تاسیس محسوب می شود.

Amazon Prime Day 2022 چه زمانی است؟


از سال 2015، پرایم دی معمولاً در اواسط جولای برگزار می شد. با این حال، آمازون به دلیل کرونا مجبور شد تاریخ رویداد را به اکتبر سال 2020 و اواخر ژوئن سال 2021 تغییر دهد. آمازون اخیراً اعلام کرده مجدداً قصد دارد این رویداد را در جولای (تابستان) برگزار کند.

آیا باید عضو Prime باشم؟

بله برای استفاده از این تخفیف‌ها می بایست عضویت Prime در سایت آمازون را داشته باشید. ار از قبل عضو نشده اید، نگران نباشید چرا که در یک دوره رایگان شما می توانید ثبت سفارش خود را انجام دهید و ارسال کالا برای شما رایگان خواهد بود. هزینه عضویت ماهانه در اشتراک Prime آمازون 14.99 دلار و قیمت اشتراک سالانه آن 139 دلار است. البته دانش آموزان می توانند تنها با پرداخت 7.49 دلار، عضویت پرایم را خریداری نمایند.

چگونه در Amazon Prime Day بیشترین تخفیف را بگیریم ؟

علاوه بر معاملات لایتنینگ آمازون که تخفیف های لحظه ای و برق آسا برای کاربران آنلاین ارائه می دهد که فقط چند ساعت طول می کشد؛ فروش هایی وجود دارند که در طول روز با تخفیف های خوب پابرجا هستند و شما می توانید تا قبل از اتمام موجودی محصولات یا خدمات مذکور، آنها را شکار کنید.

ارسال نظر